1
Vraag
2
Reacties
Fam van Krevel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vreemde mail over opzegging/wijziging

Ik kreeg gisteren onderstaande mail. Maar ik heb niks opgezegd of veranderd.

Ja ik mocht de mediabox omruilen voor de next mini. Er zou niks veranderen alleen het abonnement zou een andere naam krijgen. 

 

Beste mevrouw, meneer van Krevel,

Wat jammer, vanaf vandaag heb je geen gratis extra's meer van Vodafone en Ziggo. Een opzegging of een ander abonnement? Verhuisd? Dan is dat de reden.

Deze gratis extra's vervallen direct

  • Als je die had, de korting per maand. De korting vervalt voor alle Vodafone abonnement(en) op je adres
  • Dubbele data van Vodafone
  • Extra tv-pakket van Ziggo: extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L


Je blijft veilig internetten
Bij internet van Ziggo hoort standaard gratis beveiliging op één apparaat met Ziggo Safe Online. Die houd je om veilig te internetten. De gratis beveiliging voor negentien extra apparaten die je niet gebruikte, vervalt per direct.


Je gratis extra's weer terugkrijgen?
Weet je nu al dat je ze gaat missen? Kijk online hoe je je gratis extra's terugkrijgt.


Fijne dag,

Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

@Fam van Krevel

Ik zie dat de case is opgepakt en het recht op de gratis extra's weer is geactiveerd! Is het al gelukt om weer een TV pakket te kiezen?  

Ik help je daar natuurlijk ook graag bij, mocht dit nodig zijn!

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
Expert
  • 15730Posts
  • 676Oplossingen
  • 4945Likes

Hier zal een moderator u mee moeten helpen, deze kunnen zien wat of waar het misgaat.

Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Een kleine fout in de tenaamstelling en adres kan hierin al mee spelen. U heeft geen nieuwe klantnummer gekregen?

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63387Posts
  • 4383Oplossingen
  • 16770Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2068Posts
  • 168Oplossingen
  • 623Likes

@Fam van Krevel goed dat je het even komt melden, want verwarring is niet leuk. Sorry daarvoor.

En daarnaast, leuk dat je even de Community komt bezoeken. Want dit moeten we oplossen. Gevoelsmatig vermoed ik dat het ergens in de tenaamstelling zit, aangezien ik bij zowel Ziggo als Vodafone verschillende voorletters zie staan, maar dat was voor de aanpassing van je Ziggo pakket kennelijk ook niet een probleem.

Dus we gaan er achteraan, wordt vervolgt! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 760Posts
  • 90Oplossingen
  • 339Likes

Hej @Fam van Krevel

We zijn er nog druk mee bezig maar dacht stuur je even een update dat we je niet vergeten zijn :-)!

Fijn weekend voor nu in ieder geval. Je hoort zo snel mogelijk weer van ons. 

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

@Fam van Krevel

Ik zie dat de case is opgepakt en het recht op de gratis extra's weer is geactiveerd! Is het al gelukt om weer een TV pakket te kiezen?  

Ik help je daar natuurlijk ook graag bij, mocht dit nodig zijn!

Fam van Krevel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, ja ik heb inderdaad de extra's weer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic