Fam van Krevel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vreemde mail over opzegging/wijziging

Ik kreeg gisteren onderstaande mail. Maar ik heb niks opgezegd of veranderd.

Ja ik mocht de mediabox omruilen voor de next mini. Er zou niks veranderen alleen het abonnement zou een andere naam krijgen. 

 

Beste mevrouw, meneer van Krevel,

Wat jammer, vanaf vandaag heb je geen gratis extra's meer van Vodafone en Ziggo. Een opzegging of een ander abonnement? Verhuisd? Dan is dat de reden.

Deze gratis extra's vervallen direct

  • Als je die had, de korting per maand. De korting vervalt voor alle Vodafone abonnement(en) op je adres
  • Dubbele data van Vodafone
  • Extra tv-pakket van Ziggo: extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L


Je blijft veilig internetten
Bij internet van Ziggo hoort standaard gratis beveiliging op één apparaat met Ziggo Safe Online. Die houd je om veilig te internetten. De gratis beveiliging voor negentien extra apparaten die je niet gebruikte, vervalt per direct.


Je gratis extra's weer terugkrijgen?
Weet je nu al dat je ze gaat missen? Kijk online hoe je je gratis extra's terugkrijgt.


Fijne dag,

Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Fam van Krevel

Ik zie dat de case is opgepakt en het recht op de gratis extra's weer is geactiveerd! Is het al gelukt om weer een TV pakket te kiezen?  

Ik help je daar natuurlijk ook graag bij, mocht dit nodig zijn!

Bekijk in context

Uitgelicht
Fam van Krevel
topicstarter
Level 1
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, ja ik heb inderdaad de extra's weer. 

14 Reacties 14
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hier zal een moderator u mee moeten helpen, deze kunnen zien wat of waar het misgaat.

Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Een kleine fout in de tenaamstelling en adres kan hierin al mee spelen. U heeft geen nieuwe klantnummer gekregen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Fam van Krevel goed dat je het even komt melden, want verwarring is niet leuk. Sorry daarvoor.

En daarnaast, leuk dat je even de Community komt bezoeken. Want dit moeten we oplossen. Gevoelsmatig vermoed ik dat het ergens in de tenaamstelling zit, aangezien ik bij zowel Ziggo als Vodafone verschillende voorletters zie staan, maar dat was voor de aanpassing van je Ziggo pakket kennelijk ook niet een probleem.

Dus we gaan er achteraan, wordt vervolgt! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @Fam van Krevel

We zijn er nog druk mee bezig maar dacht stuur je even een update dat we je niet vergeten zijn :-)!

Fijn weekend voor nu in ieder geval. Je hoort zo snel mogelijk weer van ons. 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Fam van Krevel

Ik zie dat de case is opgepakt en het recht op de gratis extra's weer is geactiveerd! Is het al gelukt om weer een TV pakket te kiezen?  

Ik help je daar natuurlijk ook graag bij, mocht dit nodig zijn!

Fam van Krevel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, ja ik heb inderdaad de extra's weer. 

frederikcvandij

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, k kreeg deze mail ook...Dacht een phishing mail, want niets veranderd... Zie ik nu dat er €15,- extra wordt afgerekend, terwijl ik niets heb veranderd... Als ik online ga kijken hoe ik dan de extra's terug kan halen, kom ik nergens en overal terecht.

Wie kan helpen?

frederikcvandij

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

frederikcvandij_0-1694615447254.png

Dit is dan de factuur die ik nu krijg....

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @frederikcvandij

 

Ik ga vlot met je meekijken naar de facturen en wat hier precies gebeurd. Jouw Gratis Extra's zijn inderdaad gestopt. Hierdoor is je Gratis Extra zenderpakket opgezegd en is Safe Online XL al betaalde versie op je factuur gekomen. Die kosten kan ik voor je vergoeden en dat pakket kan ik ook voor je opzeggen. Zal ik dat regelen? 

Betreft de Gratis Extra's raad ik je aan om in My Vodafone te controleren of je adres daar nog goed in staat. Het enige waar je namelijk voor moet zorgen is dat beide abonnementen actief staan op hetzelfde adres. Dan regelen Vodafone en Ziggo verder de rest omtrent het actief zetten van de Extra's. Staat het in My Vodafone wel goed en op hetzelfde adres? Laat het dan weten. Dan moet ik daar een order voor aanmaken. 

frederikcvandij

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ha Marije, dank voor je terugkoppeling! Zou heel fijn zijn, indien je de extra's terug kan zetten! Dank daarvoor! Heb ook VDF accoount in sync gebracht met ziggo account; zou je die werkorder ook willen doen. Dank daarvoor!

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Bij deze de vergoeding in orde gemaakt, dus dat is rond! Daarnaast is de koppeling tussen je Vodafone en Ziggo abonnement weer volledig hersteld! Het gratis extra zenderpakket heb ik overigens ook weer geactiveerd en dat werkt binnen 24 uur.

Een fijne dag @frederikcvandij 🙂

frederikcvandij

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ha Welmoed, Koppeling is idd in orde gebracht...Dank daarvoor... er is nog wel €14,.. extra afgeschreven van mijn rekening....Dus daarmee is de vergoeding nog niet helemaal in orde gebracht; zou fijn zijn als wel.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

De vergoeding heb ik zojuist in orde gemaakt en dit bedrag brengen we volgende maand in mindering op je factuur 🙂

frederikcvandij

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Welnoed, geweldig! Thx

Uitgelicht topic