Rory77

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraagje abonnement en oude horizon box

Beste,

 

Ik had even een vraagje?

 

Ik heb onlangs een nieuwe Horizon box en modem gekregen omdat de oude Horizon box begon te ratelen.

 

Alles up and runnin werkt perfect, ik heb een TV complete abonnement met movies&series in mijn zender pakket plus ik heb een jaar lang gratis Movies&Series L maar de bijbehorende

zenders die ik daar bij heb doen het op het moment niet.

Kunnen jullie misschien daar even naar kijken????

 

En ik wou de oude Horizon box retour sturen maar die paste dus niet in de retour doos omdat die groter is dan de nieuwe Horizon box.

Dus heb ik een doos aangevraagd via de herinnering mail om de oude box retour te sturen 

maar tot op heden nog niks ontvangen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rory

 

 

 

 

 

 

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Soms kan er een paar dagen overheen gaan voor alle zaken in de achterliggende servers zijn doorgezet en door je Mediabox XL zijn opgepakt.

Wat was de datum van in gebruik name van de nieuwe mediabox XL?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Rory77
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De datum van in gebruikname is ontvangen 10 april en een week later heb ik het aangesloten.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

als je naar die zender gaat welke melding komt er dan in beeld?

 

kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter versterker

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Rory77,

Fijn dat je een nieuwe box hebt ontvangen. Hopelijk ratelt deze niet 🙂

Voor de oude box zal ik alsnog een retourdoos sturen die past. Over Movies & Series L heb ik wel een vraag. Je hebt dit pakket inderdaad voor een jaar gratis. Hierin zitten geen zenders, het gaat om de films en series van HBO. Heb je daar wel toegang toe?


Rory77
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Erik,

Nee gelukkig geen geratel meer en werkt perfect 

Ja je heb gelijk de films en series HBO doet het wel.

 

Standaard kanalen werken perfect ned 1 etc...

 

Maar de extra kanalen die aangeven dat ik een movie en serie abbon nodig heb die doen het niet en voorheen wel. Terwijl dat wel in mijn abonnement pakket zit.

 

Ik heb namelijk de tv complete abonnement.

 

Groet,

 

Rory

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Rory77

Fijn dat je zoveel verbetering merkt! Super. Wat betreft de extra kanalen. Ik zie dat je 12 maanden gratisMovies en Series L actief hebt staan. Bij dit zenderpakket heb je geen extra kanalen, maar toegang tot alle On Demand content van dit pakket. De extra kanalen behoren alleen bij Movies en Series XL. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voor de extra tv kanalen moet je TV Max afnemen niet TV Compleet, of zoals aangeven weer apart movies en series XL afnemen.

Screenshot_20210513-134436_Chrome.jpg

Rory77
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok thanks voor de feedback.

Maar dan vind ik het wel vreemd omdat ik op mijn oude horizon box xl toen wel altijd die zenders kon kijken. Ik keek vaak naar de MTV kanalen, dancetrippin en de extra comedy central maar omdat ik de zenders weer wou kijken kwam ik er dus achter dat ik die niet meer had.

 

Maar goed het is zoals het is in ieder geval bedankt.

 

Groetjes,

 

Rory

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Had je destijs mogelijk movies en series XL extra gekocht? Een andere mogelijk is dat je hebt gedowngrade van Max naar Compleet. Of dat je gedurende een periode het uitgebreide pakket gratis kreeg, gedurende een jaar bijvoorbeeld.

Uitgelicht topic