Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
MiaNiut
Level 4

Vraag over behouden Connectbox

Als ik mijn TV terug schaal van TV Max naar TV Start, kan ik mijn internet connectbox behouden? Kan dit helaas niet zo 1,2,3 vinden op de website. Wij zijn erg tevreden met de connectbox en willen deze graag behouden, en alleen de mediabox kwijt, of eventueel volgens CI module. Wij kijken toch amper TV en voornamelijk Netflix, Prime en YouTube.

making sure.png

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal goed, bij deze zo in gang gezet. Alvast veel plezier van de CI+ module!

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
jansmarcel
Level 16

De ConnectBox is voor internet. De Mediabox is voor het kijken van TV. Dus als er in het abonnement niets verandert wat internet aangaat. Dan blijft dat doorlopen zoals gewend. De Mediabox Next. Die zal dan wel terug moeten.
Een ziggo medewerker zal dit ook kunnen regelen/omzetten. Kunnen wensen besproken worden en gaat er zo min mogelijk fout, als er al iets fout gaat

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @MiaNiut

Wat @jansmarcel klopt als een bus. 

Nu is het aan jou wat je precies wilt. Zo zijn er tegenwoordig 5 opties qua tv pakket. Op https://www.ziggo.nl/pakketten kun je alles zelf vergelijken.
Wanneer je eruit bent, laat je maar weten wat je wilt en dan maken wij het verder voor je in orde. 

Ik hoor het graag 🙂

0 Kudos
MiaNiut
Level 4
Topicstarter

Bedankt voor je antwoord! 🙂 

0 Kudos
MiaNiut
Level 4
Topicstarter

Graag willen we onze internet laten zoals het is, en qua TV willen we graag terugschalen naar TV Start incl CI module. Is dat mogelijk? Alvast bedankt voor je tijd! 

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag, dat is inderdaad mogelijk @MiaNiut. Je abonnement krijgt dan Internet Max en TV Start (CI+ Module, zonder Ziggo Bellen) als naam ( €71.50 per maand). Vanwege de komst van een CI+ module betaal je bovendien eenmalig €19.95. Laat gerust weten per wanneer het omgezet mag worden als dit akkoord is 🙂 

MiaNiut
Level 4
Topicstarter

Beste Erik,

Bij dezen: is akkoord! Alvast hartelijke dank.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal goed, bij deze zo in gang gezet. Alvast veel plezier van de CI+ module!

0 Kudos
Ga naar reactie