1
Vraag
2
Reacties
ANJ

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vraag nieuwe abbonement van Ziggo Zakelijk

Hallo,

 

Een medewerker van Ziggo Zakelijk kwam laatst bij mij aan de deur, heeft mij ervan overtuigd dat ik een goedkoper pakket kan afsluiten bij Ziggo Zakelijk (Zakelijk Internet Giga Xtra en TV Complete Next. 1e 3 maanden 29,95 euro en daarna 47,50 euro per maand) dan het pakket wat ik momenteel heb (Internet Complete. 58,95 euro per maand). Alles was me duidelijk uitgelegd maar over 1 ding ben ik nog niet helemaal zeker. De medewerker vertelde mij dat ik na de actieperiode van 3 maanden iets moest doen om ervoor te zorgen dat ik niet ineens 89,95 euro per maand zou betalen, maar in plaats daarvan 47,50 euro per maand. Ik heb hem nogmaals gevraagd hoe ik dat precies doe maar ben er nog steeds niet zeker van. Kan iemand mij uitleggen wat ik na de actieperiode van 3 maanden in Mijn Ziggo moet aanpassen om ervoor te zorgen dat ik niet plots voor een hoge rekening sta?

 

Alvast bedankt,

 

Aron

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @ANJ

 

Ik vind dit persoonlijk een heel bijzonder verhaal. Ik snap dat het voor jou erg onduidelijk is, want dat is het voor ons ook.

Om eerlijk te zijn kan ik ook geen antwoord geven op dit verhaal. Ik denk dat je hiervoor het beste even kan bellen met Ziggo Zakelijk via 0800-0620. Mijn collega's daar kunnen je het beste hierover informeren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Staan uw contactgegevens in uw profiel? Mogelijk kan een moderator er dan naar kijken, Hun mogelijkheden op voor zakelijke klanten zijn echter beperkt/

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @ANJ

 

Ik vind dit persoonlijk een heel bijzonder verhaal. Ik snap dat het voor jou erg onduidelijk is, want dat is het voor ons ook.

Om eerlijk te zijn kan ik ook geen antwoord geven op dit verhaal. Ik denk dat je hiervoor het beste even kan bellen met Ziggo Zakelijk via 0800-0620. Mijn collega's daar kunnen je het beste hierover informeren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic