1
Vraag
2
Reacties
Theotje
Expert
Expert
  • 519Posts
  • 25Oplossingen
  • 72Likes

Vraag, Abbo veranderen i.v.m geen gebruik maken meer van vaste telefoon

Ik heb nu een abonnement  Internet Complete en TV Complete Next. Daar zit ook telefonie bij. De telefoon gebruik ik al bijna 1 jaar niet meer. Mijn vraag is, 1-als ik via Mijn Ziggo via zelf samenstellen internet Complete en TV Complete Next en geen bellen activeert en bevestigd ga ik dan een nieuw contract aan voor een jaar ?

2-Behoud ik mijn Next of als het zo zou zijn dat mijn abbo gewijzigd word krijg ik dan de Next mini en de Next retourneren.

3-momenteel heb ik ook een extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L  i.v.m. Hollands nieuwe, 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (eindigt automatisch), 12 maanden gratis ESPN Compleet (eindigt automatisch). Ben ik dat dan kwijt als het zo is dat ik een contract wijziging aan gaat.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 14731Posts
  • 646Oplossingen
  • 4272Likes

1. Nee, dat zou niet moeten gebeuren.

2. Je houd gewoon de Next er veranderd niks aan het TV deel van je abonnement.

3. Ook dat zou niet mogen veranderen.

 

Als je niet belt scheelt het iets van 4 euro per maand een vast nummer is best handig voor de bedrijven of instanties die jou niet mobiel hoeven te bereiken. Daarom houden wij dat nummer bewust nog aan.

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.
Expert
Expert
  • 14731Posts
  • 646Oplossingen
  • 4272Likes

1. Nee, dat zou niet moeten gebeuren.

2. Je houd gewoon de Next er veranderd niks aan het TV deel van je abonnement.

3. Ook dat zou niet mogen veranderen.

 

Als je niet belt scheelt het iets van 4 euro per maand een vast nummer is best handig voor de bedrijven of instanties die jou niet mobiel hoeven te bereiken. Daarom houden wij dat nummer bewust nog aan.

Theotje
Expert topicstarter
Expert
  • 519Posts
  • 25Oplossingen
  • 72Likes

Bedankt RoWi voor de info. 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19345Posts
  • 886Oplossingen
  • 5546Likes

Zoals @RoWi.  aangeeft aanpassing aan je huidig abonnement ga je nooit achteruit, je bellen wordt alleen opgezegd en de rest blijft gewoon

hetzelfde. Je extra pakket ben je ook niet kwijt, dit heb je gekregen voor 1 jaar als kado van Ziggo en dat beëindigd automatisch.

 

Let wel op: Mocht je gaan Upgraden naar een ander pakket dan kan het dus wel gebeuren dat je een nieuw contract krijgt en bij TV Max en GigaNet is dit het geval. Bij Start en Complete en Max niet, zolang je niet GigaNet neem, dan gaat het goed.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12498Posts
  • 1027Oplossingen
  • 4737Likes

Is het gelukt met de aanpassing, @Theotje? Of kan ik je nog verder helpen? 🙂 

Theotje
Expert topicstarter
Expert
  • 519Posts
  • 25Oplossingen
  • 72Likes

Jawel, weet alleen niet wanneer het in gaat. Ik heb een bevestigings mail gehad met de tekst wij gaan voor u aan de slag.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2761Posts
  • 394Oplossingen
  • 969Likes

Goedemiddag @Theotje, inmiddels moet alles ingegaan zijn! Mocht je nog problemen ervaren of aanpassingen willen doen dan horen we het graag. 

Theotje
Expert topicstarter
Expert
  • 519Posts
  • 25Oplossingen
  • 72Likes

Het telefoonnummer is op dit moment nog actief ?

Theotje
Expert topicstarter
Expert
  • 519Posts
  • 25Oplossingen
  • 72Likes

Ik heb vandaag een datum bevestiging gekregen , helemaal oke

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates