Ik heb nu een abonnement Internet Complete en TV Complete Next. Daar zit ook telefonie bij. De telefoon gebruik ik al bijna 1 jaar niet meer. Mijn vraag is, 1-als ik via Mijn Ziggo via zelf samenstellen internet Complete en TV Complete Next en geen bellen activeert en bevestigd ga ik dan een nieuw contract aan voor een jaar ?
2-Behoud ik mijn Next of als het zo zou zijn dat mijn abbo gewijzigd word krijg ik dan de Next mini en de Next retourneren.
3-momenteel heb ik ook een extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L i.v.m. Hollands nieuwe, 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (eindigt automatisch), 12 maanden gratis ESPN Compleet (eindigt automatisch). Ben ik dat dan kwijt als het zo is dat ik een contract wijziging aan gaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
1. Nee, dat zou niet moeten gebeuren.
2. Je houd gewoon de Next er veranderd niks aan het TV deel van je abonnement.
3. Ook dat zou niet mogen veranderen.
Als je niet belt scheelt het iets van 4 euro per maand een vast nummer is best handig voor de bedrijven of instanties die jou niet mobiel hoeven te bereiken. Daarom houden wij dat nummer bewust nog aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
1. Nee, dat zou niet moeten gebeuren.
2. Je houd gewoon de Next er veranderd niks aan het TV deel van je abonnement.
3. Ook dat zou niet mogen veranderen.
Als je niet belt scheelt het iets van 4 euro per maand een vast nummer is best handig voor de bedrijven of instanties die jou niet mobiel hoeven te bereiken. Daarom houden wij dat nummer bewust nog aan.
Bedankt RoWi voor de info.
Zoals @RoWi. aangeeft aanpassing aan je huidig abonnement ga je nooit achteruit, je bellen wordt alleen opgezegd en de rest blijft gewoon
hetzelfde. Je extra pakket ben je ook niet kwijt, dit heb je gekregen voor 1 jaar als kado van Ziggo en dat beëindigd automatisch.
Let wel op: Mocht je gaan Upgraden naar een ander pakket dan kan het dus wel gebeuren dat je een nieuw contract krijgt en bij TV Max en GigaNet is dit het geval. Bij Start en Complete en Max niet, zolang je niet GigaNet neem, dan gaat het goed.
Is het gelukt met de aanpassing, @Theotje? Of kan ik je nog verder helpen? 🙂
Jawel, weet alleen niet wanneer het in gaat. Ik heb een bevestigings mail gehad met de tekst wij gaan voor u aan de slag.
Goedemiddag @Theotje, inmiddels moet alles ingegaan zijn! Mocht je nog problemen ervaren of aanpassingen willen doen dan horen we het graag.
Het telefoonnummer is op dit moment nog actief ?
Ik heb vandaag een datum bevestiging gekregen , helemaal oke
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.