pipo1310

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vouchers Videoland + Netflix niet ontvangen

Na een lang traject (onvindbare kabels e.d.) kan ik sinds oktober eindelijk gebruik maken van ziggo internet + t.v. 

Dit abonnement heb ik in juli reeds afgesloten met een actie om 12 maanden gratis Netflix en Videoland te kunnen gebruiken.

Nu na weken van bellen en niet teruggebeld worden heb ik nog steeds geen vouchers (codes) om van mijn gratis Netflix en Videoland gebruik te kunnen maken en begin ik een beetje een kastje en muur gevoel te krijgen.

 

Wie kan mij helpen bij de juiste persoon terecht te komen die dit voor me kan regelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helaas ben ik tot nu toe ook tegen verschillende muren aangelopen, @pipo1310 - Ik heb nog geen update, maar we zijn er nog steeds mee bezig!

Bekijk in context

12 Reacties 12
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Welkom!

 

Vul je postcode en huisnummer in in het afgeschermde gedeelte van je profiel, dan kan een moderator met je meekijken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hoi @pipo1310

Wat lastig dat je na zo'n lang traject ook nog hier mee moet dealen 😞 

Ik zie dat mijn collega je heeft aangeraden de voucher desk te bellen, ik neem aan dat je deze afdeling bedoelt met weken lang bellen? De betreffende afdeling heeft beloofd jou terug te bellen? Weet je nog met wie je hebt gesproken? Dan kan ik eens achterhalen of ik vanaf hier iets kan doen, de vouchers zijn in ieder geval niet in mijn beschikking. Hoe graag ik ze ook direct jouw kant op had gestuurd! 

pipo1310
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Madelon, 

 

Helaas durf ik zo niet meer te zeggen wie ik de laatste keer heb gesproken, wel hebben we inderdaad de voucherdesk gebeld. Hier  is twee keer (4 jan + 22 dec) beloofd dat de daaropvolgende vrijdag de leidinggevende de voucher zou bevestigen en dat ik die de dinsdag erna zou krijgen. Dus we hadden 27 dec of toch echt op 10 januari wel een code gehad moeten hebben.

Ik hoor graag of je hiermee kan helpen.

 

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

heb je ook eventueel iets op de mail van de voucherdesk ?

pipo1310
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee helaas nog niks op de mail, alleen de belofte om terug te bellen die niet nagekomen wordt helaas..

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @pipo1310,

 

Dank voor de details! Voordat ik dit intern uitzet; ik zie dat je hier op de Community een ander mailadres gebruikt dan het contact-mailadres dat bij ons bekend is. Wil je voor de zekerheid eerst nog inloggen in Mijn Ziggo en controleren bij 'gegevens' of je e-mailadres daar klopt?

pipo1310
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Alex,

 

Ik heb het emailadres even gewijzigd in mijn Ziggo zodat ze nu matchen, ik hoop dat je snel een oplossing kunt vinden voor mij.

Alvast bedankt!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank, @pipo1310 - Ik heb het inmiddels doorgezet. Maar voor de zekerheid: Je had ook gewoon toegang tot het vorige e-mailadres toch?

pipo1310
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je Alex, ik heb inderdaad toegang tot beide emailadressen.

Hopelijk volgt er snel een oplossing.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helaas ben ik tot nu toe ook tegen verschillende muren aangelopen, @pipo1310 - Ik heb nog geen update, maar we zijn er nog steeds mee bezig!

pipo1310
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bijzonder dat het versturen van een paar vouchers zo lastig kan zijn. Maar ik wacht geduldig af, bedankt voor je inzet Alex!

Uitgelicht topic