MaartenCK
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voorrijkosten, maar de monteur is gewoon geweest.

Ik heb een Ziggomonteur in huis gehad en er word nu 50 euro in rekening gebracht.

Van te voren heb ik een email gehad waarin staat dat de kosten alleen in rekening worden gebracht als ik niet thuis ben als de monteur komt. Ik was thuis en heb de monteur netjes ontvangen.

Nu hebben ze wel 50 euro in rekening gebracht. Nu heb ik contact via een formulier met de klantenservice en die zit eigenwijs vol te houden dat de 50 euro terecht is ingehouden.

Ik heb ***een bevestiging per email dat dat niet hoefde!

De communicatie met klantenservice is zo superslecht, die vrouw leest alles maar half en doet het even makkelijk af. Ik word hier zo pissig van, klantvriendelijk is dit niet, verre van dat.

*Bericht aangepast door moderator*

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3954Likes

Hey @MaartenCK . Welkom hier!

Allereerst; ik heb je bericht hier aangepast. Hou het gezellig en respectvol, alsjeblieft :-). Lees ook even de huisregels die hier gelden. 

Als je ervan uitgaat dat een monteursbezoek gratis is, is een rekening van 50 euro iets dat je rauw op je dak valt. Dat snap ik heel goed! 
Nu heeft het hier niets te maken met voorrijdkosten. De kosten die in rekening gebracht zijn, zijn voor reperaties aan je eigen installatie. Dat staat ook in de rekening: 

In de bevestiging van de monteur staan deze kosten ook gewoon: 

De reperaties aan ons netwerk, apparatuur die je van ons in bruikleen hebt of ons aansluitpunt, zijn gratis. Worden daarbuiten zaken gedaan, dan is dit voor jezelf. 

Maar nu komt de “klapper”. In de monteursbon lees ik de tekst “geen kosten in rekening gebracht, want enkel reperaties in Ziggo domein gedaan”. En dan begrijp ik meteen wat er is gebeurd. De monteur heeft namelijk bij het afsluiten van jouw taak per ongeluk het verkeerde vinkje aangezet/niet uitgezet in de bon. De kosten zijn dus in dit geval niet terecht en die ga ik dan ook gelijk voor je vergoeden :-). 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3954Likes

Hey @MaartenCK . Welkom hier!

Allereerst; ik heb je bericht hier aangepast. Hou het gezellig en respectvol, alsjeblieft :-). Lees ook even de huisregels die hier gelden. 

Als je ervan uitgaat dat een monteursbezoek gratis is, is een rekening van 50 euro iets dat je rauw op je dak valt. Dat snap ik heel goed! 
Nu heeft het hier niets te maken met voorrijdkosten. De kosten die in rekening gebracht zijn, zijn voor reperaties aan je eigen installatie. Dat staat ook in de rekening: 

In de bevestiging van de monteur staan deze kosten ook gewoon: 

De reperaties aan ons netwerk, apparatuur die je van ons in bruikleen hebt of ons aansluitpunt, zijn gratis. Worden daarbuiten zaken gedaan, dan is dit voor jezelf. 

Maar nu komt de “klapper”. In de monteursbon lees ik de tekst “geen kosten in rekening gebracht, want enkel reperaties in Ziggo domein gedaan”. En dan begrijp ik meteen wat er is gebeurd. De monteur heeft namelijk bij het afsluiten van jouw taak per ongeluk het verkeerde vinkje aangezet/niet uitgezet in de bon. De kosten zijn dus in dit geval niet terecht en die ga ik dan ook gelijk voor je vergoeden :-). 

Bekijk in context

MaartenCK
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh, dank u wel. Ik kreeg er zo een rot gevoel van omdat de klantenservice niet wilde luisteren naar me. Gelukkig had ik dit forum ontdekt en gaat u het voor mij regelen. Hartstikke bedankt in ben voorlopig gerustgesteld. 

MaartenCK
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog 1 vraag: wanneer denkt u dat het geregeld is? 

Arnold1310
Expert
Expert
  • 927Reacties
  • 50Oplossingen
  • 234Likes

Het zal vast en zeker op je eerst volgende factuur verrekend worden

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4520Reacties
  • 941Oplossingen
  • 1256Likes

Hi @MaartenCK 
De vergoeding van € 50,- is aangemaakt door mijn collega Lycke! Het bedrag van € 50,- wordt verrekend op jouw eerstvolgende factuur. 

MaartenCK
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank u wel. Prima gedaan! 

Uitgelicht topic