Goedenavond,
Vandaag is in mijn nieuwe woning een nieuwe aansluiting gemaakt voor Ziggo. De groene kabel is naar binnen gehaald en Alles is geïnstalleerd. Daarna is een afspraak gemaakt door de monteur voor het installeren van het tv kastje + coax kabel. Deze afspraak was eerst in de middag en is daarna verzet naar 17:00/22:00. Telefoonnummer doorgeven en gevraagd om bericht alvorens de monteur er is.
Na 1,5 uur wachten gebeld naar Ziggo om te vragen wanneer de monteur gaat komen, eerst een verhaald dat het ook kan de de monteur nog onderweg is. Na nog een keer navragen de melding dat de monteur al geweest is maar dat er niemand thuis was (!!). Dus dat zijn voorrijkosten die in rekening gebracht gaan worden en ook voor het doortrekken van de kabel moet worden betaald. Na meerdere keren uitleg is het wel duidelijk geworden dat de kabel er nog niet is, dus die kosten niet gelden. Maar voor de voorrijkosten kon enkel een notitie gemaakt worden en er kon verder niks aan gedaan worden.
Na 2 uur wachten op een monteur die niet geweest is het echt belachelijk dat er kosten in rekening gebracht worden en dat er enkel een notitie bij gezet kan worden. Na juist een goede service en goed begin van de dag is deze slechte service een jammer einde.
Ik hoop dat hier naar gekeken kan worden
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hoi monteur geweest heb mij gebeld maar miste de oproepen daarna wou ik terug bellen maar dat gaat niet beld met prive nummer wel 35 euro voorrij kosten ondertussen nog geen probleem opgelost wel geld kwijt dit kan toch niet waar zijn groet een zeer teleur gestelde klant al 25 jaar groet Niels
@Zundapp07 weet dat dit een openbaar forum is en nu iedereen je privegegevens kan zien. Je adres staat afgeschermd als je deze in je profiel zet en dan kunnen enkel de mods van Ziggo deze in zien. In je post kan je nu zelf deze niet meer verwijderen, dat zal een Ziggo mod moeten doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.