pccdeckers
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volop bellen opzeggen

Goedemiddag,

Ik zou graag volop bellen willen opzeggen en omdat dit niet via mijn ziggo kan zou ik dit graag op deze manier willen doen.

Met vriendelijke groeten

PCC..Deckers

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4841Reacties
  • 1046Oplossingen
  • 1400Likes

Hi @pccdeckers 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop Bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat het is geregeld. Ik heb Volop Bellen voor je stopgezet per 16 februari 2021. Dit in verband met de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pasi
Expert
Expert
  • 3448Reacties
  • 198Oplossingen
  • 1203Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


U kan wachten totdat een Ziggo mod langs komt, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods ), aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

Maar u kan ook m.b.v. de onderstaande informatie contact opnemen met Ziggo:
Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Opzegformulier


Let op: hebt u nog een jaarcontract, dan kan het beëindigen van ‘Volop Bellen’ en boete opleveren. Soms kan het beëindigen ook een nieuw jaarcontract opleveren. Laat u goed informeren.

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4841Reacties
  • 1046Oplossingen
  • 1400Likes

Hi @pccdeckers 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop Bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat het is geregeld. Ik heb Volop Bellen voor je stopgezet per 16 februari 2021. Dit in verband met de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo