Goedemorgen,
Ik zou graag mijn Volop Bellen abonnement stop zetten, via Mijn Ziggo is dit helaas niet mogelijk.
In afwachting van uw bevestiging,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Gert40
Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community. Welkom!
Je ziet niets over het hoofd in Mijn Ziggo. Het is daar helaas niet mogelijk om het abonnement op Volop Bellen stop te zetten. Ik ben dan ook blij dat je ons hier gevonden hebt. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 13 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Gert40
Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community. Welkom!
Je ziet niets over het hoofd in Mijn Ziggo. Het is daar helaas niet mogelijk om het abonnement op Volop Bellen stop te zetten. Ik ben dan ook blij dat je ons hier gevonden hebt. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 13 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail.
Bedankt voor je reactie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.