Hallo Moderator.
Omdat het niet mogelijk is om via Mijn Ziggo het abonnement Volop bellen op te zeggen zou ik dat graag op deze manier doen.
Postcode en huisnummer zijn ingevuld.
John
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is geregeld. Bedankt Anne B.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @John77, ik help je graag met je verzoek. Je ontvangt zo een privébericht van mij waar we het verder kunnen afstemmen.
Dank je wel @Anne B voor het oppakken 😉
Het is geregeld. Bedankt Anne B.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.