Vraag
Reacties
Oplossing
PeterB!!
Level 1

Volop Bellen opzeggen

 Hallo, ik zou graag het volop bellen uit willen zetten, Helaas niet mogelijk via "Mijn Ziggo", maar zou dit geregeld kunnen worden ? bvd dank,...

 

gr,

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @PeterB!! 
Een warm welkom hier!

Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van Volop Bellen. Ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt per 6 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Na de opzegdatum betaal je voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven voor bellen vind je hier. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi
Level 19

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan dit voor u aanpassen. Zodra uw vraag aan bod is, zal hij/zij dit hier melden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @PeterB!! 
Een warm welkom hier!

Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van Volop Bellen. Ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt per 6 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Na de opzegdatum betaal je voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven voor bellen vind je hier. 

PeterB!!
Level 1
Topicstarter

Top !! dankjewel

0 Kudos