Hallo, ik zou graag het volop bellen uit willen zetten, Helaas niet mogelijk via "Mijn Ziggo", maar zou dit geregeld kunnen worden ? bvd dank,...
gr,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @PeterB!!
Een warm welkom hier!
Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van Volop Bellen. Ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt per 6 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Na de opzegdatum betaal je voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven voor bellen vind je hier.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan dit voor u aanpassen. Zodra uw vraag aan bod is, zal hij/zij dit hier melden.
Hoi @PeterB!!
Een warm welkom hier!
Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van Volop Bellen. Ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt per 6 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Na de opzegdatum betaal je voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven voor bellen vind je hier.
Top !! dankjewel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.