HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb op het emailadres beginnende met info@ een Ziggo account. Nu heb ik en mijn partner een Vodafone abonnement te weten beide op een eigen emailadres bijvoorbeeld 1@ en 2@. Nu is mijn vraag kan ik beide emailadressen koppelen aan mijn ziggo account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo en welkom RvS51,
Je kan één Mijn Ziggo-account koppelen aan één My Vodafone-account (namelijk toegewezen aan een en dezelfde persoon). De mogelijke Gratis Extra's zullen verder voor elk account op het adres gelden 🙂
Hallo en welkom RvS51,
Je kan één Mijn Ziggo-account koppelen aan één My Vodafone-account (namelijk toegewezen aan een en dezelfde persoon). De mogelijke Gratis Extra's zullen verder voor elk account op het adres gelden 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...