Ik heb op het emailadres beginnende met info@ een Ziggo account. Nu heb ik en mijn partner een Vodafone abonnement te weten beide op een eigen emailadres bijvoorbeeld 1@ en 2@. Nu is mijn vraag kan ik beide emailadressen koppelen aan mijn ziggo account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo en welkom RvS51,
Je kan één Mijn Ziggo-account koppelen aan één My Vodafone-account (namelijk toegewezen aan een en dezelfde persoon). De mogelijke Gratis Extra's zullen verder voor elk account op het adres gelden 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo en welkom RvS51,
Je kan één Mijn Ziggo-account koppelen aan één My Vodafone-account (namelijk toegewezen aan een en dezelfde persoon). De mogelijke Gratis Extra's zullen verder voor elk account op het adres gelden 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.