Goedenmorgen, graag wil ik deze klacht bij u neerleggen en deze stuur ik ook naar vodafone. Jullie hebben via jullie samenwerking met vodafone mij telefonisch beanderd op 5 mei 2021.Zie ook eerdere communicatie in jullie gespreksgeschiedenis eris al vaak contact geweest. U zou me terugbellen, dit gebeurd dit. U reageert niet op mails, er word niets gedaan.
Er is mij een abonnement verkocht wat niet bestaat op 5 mei 2021. het abonnement zou 30 gb en onbeperkt bellen zijn, het was 3 gb en 150belminuten. Omdat mijn oude contract door jullie of vodafone is opgezegd en jullie contract nog niet inging heb ik contact gezocht met de klantenservice. Zij hebben ervoor gezorgd dat het contract wel meteen inging en pas toen zag ik wat er aan de hand was. Hier kon ik niks mee, 150 belminuten en 3 gb dus in overleg met jullie een redtogether afgesloten. Ik zou een klacht indienen en in afwachting daarvan zou er gebruik gemaakt worden van het red together abonnement. Nu zit er voor mij geen bruikbaar abonnement tussen en ik voel me nog stevig bij de poot genomen ook. Al met al, ik wil geen abonnement bij jullie met vodafone. Ik wil dat alles teruggedraaid wordt en in overleg met mij een einddatum aan het contract gemaakt wordt. Wel zsm. Graag uw reactie.@vodafone
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Allard1, ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je heen en weer gestuurd wordt betreft een issue. ik heb gelijk even het systeem erbij gepakt om het een en ander hierover na te lezen. Ikzelf ben ook werkzaam voor Vodafone. Vodafone biedt geen abonnementen aan van 30GB met onbeperkt bellen. Klik hier voor alle abonnementen. Over het gesprek kan ik helaas niet oordelen omdat ik hierbij niet aanwezig was. Uitgaande van wat jij vertelt en wat ik zie, kom ik het volgende tegen op het contract: Start M 2 jaar (1,5GB) voor € 12,50 incl. BTW. (Data wordt verdubbeld naar 3GB door Ziggo, zolang je aan de voorwaarden voldoet). Order *****3131 Deze bestelling en het contract is ook bevestigd via e-mail naar je. Hierop kon je alles nalezen en indien niet akkoord, contract opnemen met mijn collega's (binnen de zicht termijn). Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's van Ziggo. Zij hebben je correct doorverwezen naar Vodafone omdat bij Vodafone de klacht ingediend moet worden. Het gaat immers om de producten van Vodafone en de collega's van Ziggo kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Had je dit al gedaan? Ik zie namelijk geen klacht voorbij komen via het systeem bij Vodafone.
Ik heb het gesprek van de verkoop opgevraagd en gelijk hiermee ook een klacht ingediend voor je. Dit verzoek staat bekend bij Vodafone onder incident 10532555.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Allard1, welkom op de Ziggo Community!
Wat een ontzettend zure situatie ben je in terecht gekomen zo te lezen. Het daadwerkelijke abonnement staat ook aardig ver van wat je destijds is verteld.
Je geeft aan dat je al eerder met Vodafone contact hebt gehad. Zij hebben het abonnement aangepast naar Red Together in afwachting van je klacht. Is die klacht destijds doorgezet? Heb je daar nu nog contact over? Of loopt er op dit moment niets meer. Dat wordt me nog niet helemaal duidelijk. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt!
Ik word een beetje van Vodafone naar Ziggo gestuurd en weer terug. De klacht is in behandeling bij Ziggo. Ze hebben mij beloofd te bellen vrijdag een week geleden. Dit is niet gebeurd. Verder hoor ik niks meer. Dus misschien hier een antwoord over hoe in contact te komen met de juiste persoon bij Ziggo die deze situatie ongedaan kan maken.
Ik heb het moderatieteam een seintje gegeven.
Dank je wel. Moderatieteam? Wat doen zij?
Gr Allard
Dat team bestaat uit Ziggo medewerkers.
Hoi @Allard1, ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je heen en weer gestuurd wordt betreft een issue. ik heb gelijk even het systeem erbij gepakt om het een en ander hierover na te lezen. Ikzelf ben ook werkzaam voor Vodafone. Vodafone biedt geen abonnementen aan van 30GB met onbeperkt bellen. Klik hier voor alle abonnementen. Over het gesprek kan ik helaas niet oordelen omdat ik hierbij niet aanwezig was. Uitgaande van wat jij vertelt en wat ik zie, kom ik het volgende tegen op het contract: Start M 2 jaar (1,5GB) voor € 12,50 incl. BTW. (Data wordt verdubbeld naar 3GB door Ziggo, zolang je aan de voorwaarden voldoet). Order *****3131 Deze bestelling en het contract is ook bevestigd via e-mail naar je. Hierop kon je alles nalezen en indien niet akkoord, contract opnemen met mijn collega's (binnen de zicht termijn). Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's van Ziggo. Zij hebben je correct doorverwezen naar Vodafone omdat bij Vodafone de klacht ingediend moet worden. Het gaat immers om de producten van Vodafone en de collega's van Ziggo kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Had je dit al gedaan? Ik zie namelijk geen klacht voorbij komen via het systeem bij Vodafone.
Ik heb het gesprek van de verkoop opgevraagd en gelijk hiermee ook een klacht ingediend voor je. Dit verzoek staat bekend bij Vodafone onder incident 10532555.
Ja dit heb ik gedaan . Dmv een brief via de contactpagina van Vodafone
En wat je zegt dat klopt natuurlijk. Het is mij gewoon domweg niet opgevallen. Echt niet.
Niet gezien. Niet goed gecontroleerd. Neemt niet weg dat mij een fake abonnement is verkocht ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.