1
Vraag
2
Reacties
BuffyBoeffie

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone integratie: het duurt lang voordat ik de gratis extra's heb

Ik heb sinds gisteren de aansluiting met Vodafone gekregen en geprobeerd om het een en ander in te stellen. De koppeling heb ik nu voor elkaar. Nu heb ik nog geen extra zenderpakket en ook geen F-Secure op mijn apparatuur zoals werd beloofd. Bij Tele2 had ik een abonnement wat net zo duur was dan nu bij Vodafone. Ik deed de overstap voor de extra's. Ik ben benieuwd wat er van die beloften over blijft na nu klant te worden bij Vodafone/Ziggo. Ik ben een van de early adaptors volgens marketing en sales termen.
Was het nog maar UPC. Al voor 2000 was ik klant. Ging altijd prima.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Binnen een week krijg je van Vodafone een smsje dat de dubbele data ingaat en eventueel de 5 euro korting wanneer je een Red abonnement hebt genomen.

Vanuit Ziggo krijg je een mail over het gratis zender pakket en Safe Online XL. Bij mij was de Ziggo mail er eerder dan de sms van Vodafone. Echter kan die mail 4 weken duren, dat wil dus niet zeggen dat het 4 weken duurt.

Er kan pas gecheckt worden of je aan de voorwaarden voldoet wanneer én het Ziggo abonnement actief is én het Vodafone abonnement. Vandaar dat niet direct bij ingang van het abonnement de gratis extra's aan staan, maar dat wordt dus wel zo snel mogelijk geregeld.

Bekijk in context

6 Reacties 6
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Die synchronisatie van de systemen kan tot 4 weken duren. Ik kreeg 10 dagen nadat mijn Vodafone-abonnement inging een mailtje dat ik mijn Extra Voordeel kon gebruiken (extra zenderpakket, Safe Online XL, dubbele VF-data en korting op VF-factuur).

Koppelen van accounts etc. hoeft overigens niet; je hebt alleen een deelnemend Ziggo- en deelnemend Vodafone-abonnement op hetzelfde adres nodig 🙂
BuffyBoeffie
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je met het aanbod akkoord gaat zoals ik heb gedaan heb je een bepaalde periode waarbinnen je een opzegtermijn hebt. Ik heb dit al in december 2018 afgesloten maar had mijn telefoonabonnement nog doorlopen tot 22 januari 2019 bij Tele2. Nu duurt het, volgens de bovenstaande reactie van Alex, nog een maand voordat alles geregeld is. Die opzegtermijn is dus een lachertje want ik weet nu nog steeds niet wat ik heb vanaf 18 december naar half of eind februari. Ik heb zelfs geen proefrit kunnen maken en toch zit ik aan mijn bestelling vast En dat terwijl ik tevreden was met Tele2 en overgestapt ben juist vanwege die extra's waar ik tot nu toe niks mee kan. Rare jongens daar bij Vodafone.
Trouwens het samenvoegen had waarschijnlijk niet gehoeven maar ik wil maar 1 inlog hebben. Is wel praktisch. 😉
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Binnen een week krijg je van Vodafone een smsje dat de dubbele data ingaat en eventueel de 5 euro korting wanneer je een Red abonnement hebt genomen.

Vanuit Ziggo krijg je een mail over het gratis zender pakket en Safe Online XL. Bij mij was de Ziggo mail er eerder dan de sms van Vodafone. Echter kan die mail 4 weken duren, dat wil dus niet zeggen dat het 4 weken duurt.

Er kan pas gecheckt worden of je aan de voorwaarden voldoet wanneer én het Ziggo abonnement actief is én het Vodafone abonnement. Vandaar dat niet direct bij ingang van het abonnement de gratis extra's aan staan, maar dat wordt dus wel zo snel mogelijk geregeld.
BuffyBoeffie
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kijk. Dat kan ik begrijpen. Toch is dat vanaf het begin niet juist gecommuniceerd. Had mij wat ergernis voorkomen. Ik had eigenlijk wel zo'n vermoeden omdat Vodafone en Ziggo pas samen zijn gegaan. De integratie van beide systemen laat nog even op zich wachten. De tijd zal het leren of deze fusie succesvol zal zijn. Twee totaal van elkaar vreemde organisaties waarbij de neuzen dezelfde kant op moeten komen staan. Dat duurt nog een tijd.:wink:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Zo is dat inderdaad. Lijkt me ook een aardige klus :grimacing:

Maar dit komt wel goed 🙂 Mocht je nou binnen die week geen smsje van Vodafone gehad hebben, laat het dan hier even weten 🙂 En uiteraard vinden we het leuk als een goede afloop ook gedeeld wordt :blush:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo BuffyBoeffie welkom op onze Community.

We hebben even de tijd nodig om alles te checken voordat de Gratis Extra's gaan werken. Als het goed is communiceren we dat ook altijd.

Mocht je het idee hebben dat het echt te lang duurt over een tijdje, trek dan zeker nog even aan de bel in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic