1
Vraag
2
Reacties
MercedesSpain

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone factuur niet te zien in Ziggo account

Hallo allen,

 

Zojuist heb ik een mail ontvangen van Vodafone ivm met mijn eerste 06 factuur.

De Vodafone factuur is onjuist (te hoog). Heb ingelogd bij 'Mijn Ziggo' en helaas kan ik niet mijn facturen zien of regelen. 

Hoe kan ik dit alles samen in Mijn Ziggo account zien? Ik kan namelijk geen wachtwoorden meer onthouden... 

 

Dank jullie wel alvast.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5999Posts
  • 709Oplossingen
  • 2543Likes

Goedemiddag @MercedesSpain

 

Fijn dat je jouw profiel hebt aangevuld, dat maakt het voor mij makkelijker om je te helpen.
Allereerst je factuur. Deze valt hoger uit dan gebruikelijk vanwege de periode. Vodafone heeft gefactureerd over 18 november t/m 31 december. Vanaf de komende factuur betaal je uiteraard weer per maand. Omdat het een opstart factuur is is dit eenmalig een langere periode.

 

Nu terug naar MyVodafone. Via deze link kun jij een account aanmaken met je eigen 06-nummer. Gebruik voor de registratie wel een ander e-mailadres dan die je voor Mijn Ziggo gebruikt, dat kan elkaar namelijk blokkeren. Lukt dat niet? Dan kun je ook eerst inloggen in Mijn Ziggo en via account uitbreiden je Vodafone abonnement toevoegen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bozz

Level 7
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 77Likes

Facturen van Vodafone kunnen worden bekeken via https://www.vodafone.nl/my/rekeningen

 

In mijn situatie kan ik dit doen met dezelfde inloggegevens als Mijn Ziggo, wellicht gaat dit ook voor u op (afhankelijk van uw instellingen).

MercedesSpain
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helaas bij mij lukt dit niet.

Dankjewel voor het mee denken. 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Staan je postcode en huisnummer in je community-profiel ? Een moderator kan dan de juiste gegevens raadplegen en je wellicht verder helpen. Die komen om de paar dagen langs de topics.

MercedesSpain
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ingevoeld.  dankjewel

MercedesSpain
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nergens kan ik op mijn factuur regeren... Niet via mijn Ziggo account of Vodafone (kan niet aanmaken)

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Een moderator zal je verder gaan helpen. Je zal dus even geduld moeten opbrengen en wachten op een reactie.

Het moderatie-team heeft een seintje gekregen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5999Posts
  • 709Oplossingen
  • 2543Likes

Goedemiddag @MercedesSpain

 

Fijn dat je jouw profiel hebt aangevuld, dat maakt het voor mij makkelijker om je te helpen.
Allereerst je factuur. Deze valt hoger uit dan gebruikelijk vanwege de periode. Vodafone heeft gefactureerd over 18 november t/m 31 december. Vanaf de komende factuur betaal je uiteraard weer per maand. Omdat het een opstart factuur is is dit eenmalig een langere periode.

 

Nu terug naar MyVodafone. Via deze link kun jij een account aanmaken met je eigen 06-nummer. Gebruik voor de registratie wel een ander e-mailadres dan die je voor Mijn Ziggo gebruikt, dat kan elkaar namelijk blokkeren. Lukt dat niet? Dan kun je ook eerst inloggen in Mijn Ziggo en via account uitbreiden je Vodafone abonnement toevoegen.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

@MercedesSpain laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?

MercedesSpain
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, alles is goed gegaan! Ik kan nu mijn facturen zien via mijn Ziggo.

Bedankt!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Graag gedaan.

Mooi dat het opgelost is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic