Vraag
Reacties
Oplossing
MercedesSpain
Level 3

Vodafone factuur niet te zien in Ziggo account

Hallo allen,

 

Zojuist heb ik een mail ontvangen van Vodafone ivm met mijn eerste 06 factuur.

De Vodafone factuur is onjuist (te hoog). Heb ingelogd bij 'Mijn Ziggo' en helaas kan ik niet mijn facturen zien of regelen. 

Hoe kan ik dit alles samen in Mijn Ziggo account zien? Ik kan namelijk geen wachtwoorden meer onthouden... 

 

Dank jullie wel alvast.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @MercedesSpain

 

Fijn dat je jouw profiel hebt aangevuld, dat maakt het voor mij makkelijker om je te helpen.
Allereerst je factuur. Deze valt hoger uit dan gebruikelijk vanwege de periode. Vodafone heeft gefactureerd over 18 november t/m 31 december. Vanaf de komende factuur betaal je uiteraard weer per maand. Omdat het een opstart factuur is is dit eenmalig een langere periode.

 

Nu terug naar MyVodafone. Via deze link kun jij een account aanmaken met je eigen 06-nummer. Gebruik voor de registratie wel een ander e-mailadres dan die je voor Mijn Ziggo gebruikt, dat kan elkaar namelijk blokkeren. Lukt dat niet? Dan kun je ook eerst inloggen in Mijn Ziggo en via account uitbreiden je Vodafone abonnement toevoegen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bozz
Level 7

Facturen van Vodafone kunnen worden bekeken via https://www.vodafone.nl/my/rekeningen

 

In mijn situatie kan ik dit doen met dezelfde inloggegevens als Mijn Ziggo, wellicht gaat dit ook voor u op (afhankelijk van uw instellingen).

0 Kudos
MercedesSpain
Level 3
Topicstarter

Helaas bij mij lukt dit niet.

Dankjewel voor het mee denken. 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Staan je postcode en huisnummer in je community-profiel ? Een moderator kan dan de juiste gegevens raadplegen en je wellicht verder helpen. Die komen om de paar dagen langs de topics.

MercedesSpain
Level 3
Topicstarter

Ingevoeld.  dankjewel

0 Kudos
MercedesSpain
Level 3
Topicstarter

Nergens kan ik op mijn factuur regeren... Niet via mijn Ziggo account of Vodafone (kan niet aanmaken)

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Een moderator zal je verder gaan helpen. Je zal dus even geduld moeten opbrengen en wachten op een reactie.

Het moderatie-team heeft een seintje gekregen.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @MercedesSpain

 

Fijn dat je jouw profiel hebt aangevuld, dat maakt het voor mij makkelijker om je te helpen.
Allereerst je factuur. Deze valt hoger uit dan gebruikelijk vanwege de periode. Vodafone heeft gefactureerd over 18 november t/m 31 december. Vanaf de komende factuur betaal je uiteraard weer per maand. Omdat het een opstart factuur is is dit eenmalig een langere periode.

 

Nu terug naar MyVodafone. Via deze link kun jij een account aanmaken met je eigen 06-nummer. Gebruik voor de registratie wel een ander e-mailadres dan die je voor Mijn Ziggo gebruikt, dat kan elkaar namelijk blokkeren. Lukt dat niet? Dan kun je ook eerst inloggen in Mijn Ziggo en via account uitbreiden je Vodafone abonnement toevoegen.

KBX458
Oud Community-lid

@MercedesSpain laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?

MercedesSpain
Level 3
Topicstarter

Ja, alles is goed gegaan! Ik kan nu mijn facturen zien via mijn Ziggo.

Bedankt!

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Graag gedaan.

Mooi dat het opgelost is.