Hallo allen,
Zojuist heb ik een mail ontvangen van Vodafone ivm met mijn eerste 06 factuur.
De Vodafone factuur is onjuist (te hoog). Heb ingelogd bij 'Mijn Ziggo' en helaas kan ik niet mijn facturen zien of regelen.
Hoe kan ik dit alles samen in Mijn Ziggo account zien? Ik kan namelijk geen wachtwoorden meer onthouden...
Dank jullie wel alvast.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @MercedesSpain
Fijn dat je jouw profiel hebt aangevuld, dat maakt het voor mij makkelijker om je te helpen.
Allereerst je factuur. Deze valt hoger uit dan gebruikelijk vanwege de periode. Vodafone heeft gefactureerd over 18 november t/m 31 december. Vanaf de komende factuur betaal je uiteraard weer per maand. Omdat het een opstart factuur is is dit eenmalig een langere periode.
Nu terug naar MyVodafone. Via deze link kun jij een account aanmaken met je eigen 06-nummer. Gebruik voor de registratie wel een ander e-mailadres dan die je voor Mijn Ziggo gebruikt, dat kan elkaar namelijk blokkeren. Lukt dat niet? Dan kun je ook eerst inloggen in Mijn Ziggo en via account uitbreiden je Vodafone abonnement toevoegen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Facturen van Vodafone kunnen worden bekeken via https://www.vodafone.nl/my/rekeningen
In mijn situatie kan ik dit doen met dezelfde inloggegevens als Mijn Ziggo, wellicht gaat dit ook voor u op (afhankelijk van uw instellingen).
Staan je postcode en huisnummer in je community-profiel ? Een moderator kan dan de juiste gegevens raadplegen en je wellicht verder helpen. Die komen om de paar dagen langs de topics.
Ingevoeld. dankjewel
Een moderator zal je verder gaan helpen. Je zal dus even geduld moeten opbrengen en wachten op een reactie.
Het moderatie-team heeft een seintje gekregen.
Goedemiddag @MercedesSpain
Fijn dat je jouw profiel hebt aangevuld, dat maakt het voor mij makkelijker om je te helpen.
Allereerst je factuur. Deze valt hoger uit dan gebruikelijk vanwege de periode. Vodafone heeft gefactureerd over 18 november t/m 31 december. Vanaf de komende factuur betaal je uiteraard weer per maand. Omdat het een opstart factuur is is dit eenmalig een langere periode.
Nu terug naar MyVodafone. Via deze link kun jij een account aanmaken met je eigen 06-nummer. Gebruik voor de registratie wel een ander e-mailadres dan die je voor Mijn Ziggo gebruikt, dat kan elkaar namelijk blokkeren. Lukt dat niet? Dan kun je ook eerst inloggen in Mijn Ziggo en via account uitbreiden je Vodafone abonnement toevoegen.
@MercedesSpain laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?
Ja, alles is goed gegaan! Ik kan nu mijn facturen zien via mijn Ziggo.
Bedankt!
Graag gedaan.
Mooi dat het opgelost is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.