Mexflex80

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Vodafone en Ziggo Combivoordeel

Goedendag,

 

Ik heb sinds 23 December 2022 weer TV en Internet via Ziggo. Ik had al een Vodafone GSM abonnement.

Van Vodafone heb ik afgelopen vrijdag een SMS gekregen dat het voordeel geactiveerd is. Ik zie ook daadwerkelijk de dubbele data al terug.
Echter aan de kant van Ziggo zie ik nog niet hoe en waar ik een zenderpakket kan bestellen. In mijn Ziggo zie ik de optie ook niet terug.

 

Kan iemand aangeven hoe dit geactiveerd moet worden of duurt het aan de kant van Ziggo langer?

Groeten

 

Erik

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Mexflex80 Ik heb even een kijkje achter de schermen voor je genomen! Mijn collega heeft eerder een opdracht aangemaakt om de Gratis Extra's te laten activeren. Deze opdracht is op 7 februari verwerkt. Het is nu dan ook mogelijk om het Gratis Zenderpakket aan te zetten. Ik begreep uit de eerdere berichten dat jouw voorkeur uitging naar Movies en Series L. Ik heb dit zenderpakket dan ook als Gratis Extra voor je aangezet. Een bevestiging hiervan volgt nog per e-mail. 

Bekijk in context

29 Reacties 29
puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes
Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Dank je wel maar daar staat bij mij (nog) niets? Zie afbeelding.

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/televisie

iets naar beneden scrollen daar staan de pakketten.

Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Dank je wel maar er staat echt niets, ik kan ook niet naar beneden scrollen. (zie bijlage)

Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Is er wellicht iemand van Ziggo welke aan kan geven waarom ik dit niet kan zien? Ik heb inmiddels de eerste factuur gehad maar ook daarna kan ik niets in zien.
Hoe kan ik het zenderpakket activeren?

Groeten

Erik

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

In mijnziggo app……Kies je gratis extra tv pakket ! 77C99845-76C0-4B4B-9F4B-D123ADAF3460.jpeg

Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Dank je wel maar ik heb de optie gratis zenderpakket dus niet, dat is ook de reden dat ik het topic ben begonnen. Ook via de mijn ziggo website zie ik dat nergens. 

Groeten Erik

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Dit kan tot vijf weken duren, dus zo rond eind januari als ik reken vanaf 23 dec moet je het kunnen activeren.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Voordat alles in de betreffende systemen is doorlopen, kan wel tot 5 weken duren.

Een moderator kan wellicht meer informatie geven en komt binnenkort langs in dit topic.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Mexflex80 goed dat je het even aankaart. Ik snap dat je natuurlijk optimaal wil genieten van je gratis extra's.

Even voor de beeldvorming, welk zenderpakket heeft dan je voorkeur? En in zowel je My Vodafone als je Mijn Ziggo komen de adressen overeen? 

Wat alwel terecht is opgemerkt, vanaf het moment dat je beide diensten afneemt kan het helaas wel eens enkele weken duren alvorens dit ook bij ons als zodanig is gekoppelt. 

Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Dank je wel. ik weet eigenlijk niet goed waar ik ook al weer uit kon kiezen.

Mijn adres staat inderdaad bij beide goed. Vanuit Vodafone was dit al snel verwerkt en had ik al eind 2022 een bericht dat het verwerkt was en heb daar als dubbele data.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Mexfles80 je kan kiezen uit deze opties

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ik zie dat de status inmiddels op aangevraagd staat, @Mexflex80
Zodra het geactiveerd wordt, sturen wij je een e-mail. Ik verwacht dat het binnen nu en een week geregeld is.

Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

@Jiri bedankt voor je laatste bericht. Ik heb nog geen email ontvangen en vind in mijn Ziggo ook nog niet de mogelijkheid. Zou je nog eens willen kijken wanneer dit wel kan?
Ben inmiddels meer als een maand aangesloten en aan de kant van Vodafone is dit al weken geleden geregeld. (dubbele data)

Alvast bedankt en ik verneem graag

Groeten

Erik

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hij blijft nu inderdaad te lang hangen op deze status. Ik heb een opdracht aangemaakt om dit op te lossen. Je krijgt een mail zodra de Gratis Extra's aan onze kant geactiveerd zijn. Ik houd het van deze kant ook even in de gaten. 

Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

@Jiri  is er wellicht al iets bekend, ik heb helaas nog geen email ontvangen

 

Groeten 

 

Erik

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Mexflex80 Helaas staat de opdracht nog open. Door drukte duurt het helaas langer voordat de opdracht is opgepakt, waarvoor excuses.

Had je al wel een keuze gemaakt omtrent het extra tv pakket? Deze kan ik eerst bijvoorbeeld als 1 maand gratis activeren, als tussenoplossing, totdat de gratis extra's koppeling is gemaakt aan onze zijde.

Mexflex80
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

@Vincent bedankt voor je reactie.
Mijn keuze is:  Movies & Series L

 

Ik verneem graag.

Groeten

Erik

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Dank voor je reactie! Het Movies & Series L pakket is enkel beschikbaar als gratis extra. In dit geval voer ik een maand Movies & Series XL op. In dit pakket zit de On Demand content uit het Movies & Series L pakket, maar ook aanvullende zenders. Na de maand loopt dit XL pakket automatisch af. Schrik dus niet als je na 1 maand geen toegang meer hebt tot specifieke zenders. 

In de komende maand reken ik erop dat je wel het Movies & Series L pakket kunt activeren, zodra het aan onze kant goed is gezet, natuurlijk. Als je dit via Mijn Ziggo hebt geactiveerd, behoud je toegang tot de On Demand content. 

Uitgelicht topic