Verwijderd account
Niet van toepassing

Vodafone door Ziggo (problemen levering)

Na al jaren tevreden te zijn over Ziggo op het punt om abbo op te zeggen door VodafoneZiggo. Na herhaaldelijke reclames van Vodafone Ziggo overstag gegaan en een RedTogehter abbo afgesloten voor 2 nummers. Maar heb ondertussen 2 dagen voor jan lul thuis gezeten en door dynalogic schofterig behandeld te zijn ben ik er klaar mee. Er is 0,0 service van dynalogic of Vodafone ze doen helemaal niks voor hun klant.  Boeit ze niks, kunnen je nergens mee helpen, niks. Alleen nieuwe afspraak en waarschijnlijk voor de derde keer voor jan lul gaan zitten wachten. Ik zou helemaal NiEMAND aanraden om zaken te doen met Vodafone.

En overweeg hierbij om Ziggo op te zeggen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Verwijderd account Ik ben enorm blij om te lezen dat je in de winkel zo goed geholpen bent! Ik vind het wel kwalijk dat je door de service op het punt stond om op te zeggen en ik zal dit oppakken. We willen je natuurlijk liever blij zien dan teleurgesteld. Mocht er iets zijn waarmee we je nog kunnen helpen dan mag je het altijd hier melden. Geniet van je weekend en je werkende telefoon! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
SBK

Level 5
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

ik heb ook problemen met mijn mobiele abonnement, ik heb er ook flink de balen van van vodafone, het netwerk en 4G / 5G verbinding ligt er konstand uit bij mij, daar baal ik flink van, het is 1 jaar goed gegaan, het tweede jaar een flinke tegenvaller, alleen maar storingen op het netwerk van vodafone, ik ga weg bij vodafone, vanaf mei stap ik over op kpn, ik ben helemaal klaar met vodafone de groeten met de hele klerezooi, 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Verwijderd account, ik lees enorme teleurstelling terug in je bericht! Ik begrijp dat je meer van ons verwacht en ga daarom graag op onderzoek voor je uit! We willen niet dat je ons gaat verlaten. Wil je uitleggen wat er precies misgaat? Mogelijk kan ik het probleem voor je oplossen. 

 

@SBK Wat jammer om te horen dat het niet goed gaat met je verbinding bij Vodafone! Wil je dit probleem melden op de Vodafone Community? Dan kijkt een collega van Vodafone met je mee. 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Ik wil je vooraf even bedanken voor je reactie en begrip. Ik ben door zowel Dynalogic als Vodafone (online, twitter en telefonisch) gewoon niet geholpen. Het enig dat mogelijk was is voor een derde keer een afspraak maken. Ik ben zelf met een mogelijke oplossing gekomen. Die dus door niemand als mogelijkheid is geopperd. Ook niet na herhaaldelijk aanbieden om zelf desnoods ergens naar toe te rijden. Ik ben naar een VodafoneZiggo winkel gereden in Spijkenisse en deze mensen hebben mij fantastisch geholpen. En alles werkt en ze hebben t zelfs op mijn telefoon geinstallerd.  Deze beide mannen hebben zowel Ziggo als Vodafone gered. Zonder oplossing had ik onherroepelijk alles opgezegd.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Verwijderd account Ik ben enorm blij om te lezen dat je in de winkel zo goed geholpen bent! Ik vind het wel kwalijk dat je door de service op het punt stond om op te zeggen en ik zal dit oppakken. We willen je natuurlijk liever blij zien dan teleurgesteld. Mocht er iets zijn waarmee we je nog kunnen helpen dan mag je het altijd hier melden. Geniet van je weekend en je werkende telefoon! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic