Vraag
Reacties
Oplossing
Triina
Level 2

Vodafone & Ziggo app tab Producten alles is inactief

Vandaag heb ik modem van Ziggo ontvangen, maar het werkt niet. In de Vodafone & Ziggo-app, onder het tabblad 'Producten', zie ik dat alles inactief is. Daarnaast is mijn Mijn Ziggo-omgeving volledig leeg; ik zie daar geen gegevens. Ik vermoed dat het modem niet werkt omdat er mogelijk iets niet goed is gekoppeld. Kunnen jullie dit voor mij controleren en laten weten wat er aan de hand is? Alvast bedankt!

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Triina
Level 2
Topicstarter

Ik wil graag melden dat alles nu werkt. 😊
Ik heb later deze link gevonden: Alles over Ziggo GO.
De volgende boodschap vond ik erg nuttig, maar heb ik gemist:

"Waarom zie ik alleen de Ziggo Sport Free zenders in Ziggo GO?
Elk Ziggo GO-account bevat altijd de gratis Ziggo Sport-kanalen. De andere kanalen hangen af van je abonnement. Controleer of je gebruik maakt van de juiste gebruikersnaam. Houd er ook rekening mee dat het 24 uur kan duren voordat je abonnement volledig is geactiveerd. Kom je er niet uit? Stel dan je vraag aan de Community."

Het zou fijn zijn als zo’n uitleg direct in de welkomstmail of -brief zou komen. Dan had ik mijzelf veel frustratie bespaard en niet onnodig gedacht dat er iets mis was met mijn account.
Hopelijk helpt dit om de communicatie voor nieuwe klanten nog duidelijker te maken!

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Triina Heb je een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met een nieuw klantnummer of gebruik je oude inlog gegevens voor een Mijn Ziggo met een oude klantnummer?

0 Kudos
Triina
Level 2
Topicstarter

@Bert Ik ben nooit eerder klant geweest bij Ziggo. Het is echter mogelijk dat ik twee klantnummers heb, omdat er iets gewijzigd moest worden in het abonnement. In mijn omgeving zie ik alleen het laatste klantnummer.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dan moet Ziggo aan de bak, Ziggo medewerkers komen vanzelf in dit topic.

Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Triina

Allereerst welkom op de Ziggo community! Goed dat je ons via deze weg hebt kunnen vinden. Ik ben meteen de systemen ingedoken en zie dat er inmiddels een monteur is ingepland. Zodra die is geweest zou het pakket actief moeten staan en ook zichtbaar in mijn Ziggo. Mocht dit om een of andere reden niet het geval zijn, laat het dan weten via deze weg. 

Triina
Level 2
Topicstarter

Goedemiddag @Roland , bedankt voor het warme welkom. Hier is mijn verslag over hoe het is gegaan:

Gisteren is er een monteur van Ziggo langs geweest. Hij heeft het kastje in de muur vervangen en een nieuwe coax wandcontactdoos geïnstalleerd. Daarnaast had ik geen internet omdat de kabel in de straatkast niet aangesloten was 😲. Toen ik belde naar de helpdesk, werden al mijn vermoedens, vooral die over de straatkast, direct van tafel geveegd. Ik had nog uitgelegd dat de vorige bewoner hier een oudere dame was, die zeven jaar geleden een televisie had. Het lijkt erop dat toen de kabel in de straatkast is losgekoppeld. De helpdesk zou veel meer respect moeten tonen voor haar klanten.

Bijvoorbeeld: ik vertelde dat er een rood lampje op mijn modem knipperde. De medewerker vroeg meteen of ik het apparaat wel in het stopcontact had gedaan. Serieus? 😠 Hoe had ik anders dat knipperende rode lampje kunnen zien? Een andere medewerker van de helpdesk probeerde mij te adviseren de kabel om te draaien en aan de andere kant in te steken. In de muur moet een IEC female, en in het modem een F-male. Stel je voor dat ik de helpdesk had gevolgd en geprobeerd had een F-male in de muur te stoppen.

Het is echt teleurstellend dat je bij het afsluiten van een contract de keuze krijgt tussen een monteur of zelf installeren, maar uiteindelijk blijkt dat alleen de monteur een optie is. En de helpdesk gedraagt zich ronduit respectloos. Het gaat niet om het gebruik van woorden als ‘mevrouw’ of ‘u’, maar om aandachtig luisteren naar de klant.

De monteur gisteren was daarentegen erg professioneel en heeft alles snel en goed opgelost. Aan hem geef ik een dikke 10 uit 10 💝.

Nu heb ik echter een nieuw probleem. Ik heb de Ziggo Go-app gedownload en zie daar maar drie kanalen:
Ziggo Sport Free 1,
Ziggo Sport Free 2 en
Ziggo Sport Free 3.

Triina_0-1737116383857.jpeg

Terwijl ik in de Vodafone & Ziggo-app zie dat ik 50+ zenders zou moeten hebben. Ik heb geen TV-kastje besteld, omdat ik van plan was via Chromecast te streamen. Wat moet ik nu doen? Dit is echt ontzettend frustrerend. 😫

Triina_1-1737116476925.jpeg

0 Kudos
Triina
Level 2
Topicstarter

Ik wil graag melden dat alles nu werkt. 😊
Ik heb later deze link gevonden: Alles over Ziggo GO.
De volgende boodschap vond ik erg nuttig, maar heb ik gemist:

"Waarom zie ik alleen de Ziggo Sport Free zenders in Ziggo GO?
Elk Ziggo GO-account bevat altijd de gratis Ziggo Sport-kanalen. De andere kanalen hangen af van je abonnement. Controleer of je gebruik maakt van de juiste gebruikersnaam. Houd er ook rekening mee dat het 24 uur kan duren voordat je abonnement volledig is geactiveerd. Kom je er niet uit? Stel dan je vraag aan de Community."

Het zou fijn zijn als zo’n uitleg direct in de welkomstmail of -brief zou komen. Dan had ik mijzelf veel frustratie bespaard en niet onnodig gedacht dat er iets mis was met mijn account.
Hopelijk helpt dit om de communicatie voor nieuwe klanten nog duidelijker te maken!

0 Kudos
Ga naar reactie