Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
rovaval
Level 2

Vodafone abonnement via Ziggo dubbele data niet zichtbaar

IK heb onlangs een mobiel abonnement (Start M) bij VODAFONE via MijnZiggo. Als ik nu op de Vodafone App mijn verbruik raadpleeg zie hij voor Internet 2GB staan, terwijl ik bij Ziggo 4GB heb afgesloten. Allemaal heel verwarrend ivm bestaan van een Ziggo account en een afzonderlijk Vodafone-account. Kan iemand mij uitleggen hoe e.e.a. in elkaar steekt.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volop extra voordelen | Vodafone en Ziggo

Je krijgt de extra voordelen door internet van Ziggo op hetzelfde adres als je Vodafone abonnement te zetten. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan, dus het hele gezin doet mee. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet:

• De extra korting zie je op je maandelijkse Vodafone telefoonrekening.
  • De dubbele data-bundel vind je in My Vodafone bij je verbruik.
  • Je krijgt bericht van Ziggo over hoe je het extra tv-pakket en het Safe Online XL-pakket kiest en installeert.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volop extra voordelen | Vodafone en Ziggo

Je krijgt de extra voordelen door internet van Ziggo op hetzelfde adres als je Vodafone abonnement te zetten. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan, dus het hele gezin doet mee. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet:

• De extra korting zie je op je maandelijkse Vodafone telefoonrekening.
  • De dubbele data-bundel vind je in My Vodafone bij je verbruik.
  • Je krijgt bericht van Ziggo over hoe je het extra tv-pakket en het Safe Online XL-pakket kiest en installeert.
0 Kudos
Ga naar reactie