IK heb onlangs een mobiel abonnement (Start M) bij VODAFONE via MijnZiggo. Als ik nu op de Vodafone App mijn verbruik raadpleeg zie hij voor Internet 2GB staan, terwijl ik bij Ziggo 4GB heb afgesloten. Allemaal heel verwarrend ivm bestaan van een Ziggo account en een afzonderlijk Vodafone-account. Kan iemand mij uitleggen hoe e.e.a. in elkaar steekt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volop extra voordelen | Vodafone en Ziggo
Je krijgt de extra voordelen door internet van Ziggo op hetzelfde adres als je Vodafone abonnement te zetten. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan, dus het hele gezin doet mee. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Volop extra voordelen | Vodafone en Ziggo
Je krijgt de extra voordelen door internet van Ziggo op hetzelfde adres als je Vodafone abonnement te zetten. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan, dus het hele gezin doet mee. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.