Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Viaplay voor mij voorbij!

Volgens de website "Totaal TV" kreeg ik te lezen dat de abonnement vanaf 1 augustus NU al omhoog gaat. Voor de tweede keer op en rij wordt ik afgescheept met dit soort dingen. Eerder een mooi gratis abonnement in samen werking tussen Ziggo/Vodafone en F1TV werd dit door mijn neus geboord, nadat ik een abonnement nam van Vodafone. Die ik later gaat afzeggen, als het voorbij is. Natuurlijk ga ik bij deze ook abonnement van Viaplay opzeggen! De kwaliteit is redelijk, maar we werden steeds afgebroken met de streamdienst van Viaplay. Ik snap niet waarom Viaplay dit soort gelijk mee aan komen met de prijs stijgingen?! Dus voor mij betekent in dit geval een dikke middenvinger en ik ga eens bekijken hoe ik later dit allemaal gaat klaar spelen. Nee, ik ga niet naar F1TV, want ze hebben geen betaalmiddel via Ideal. Ook weer zoiets! Dag MAX verstappen!!!

9 Reacties 9
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Hoi @Ferdinand1960 
Het was al voor de aanvang van Viaplay bekend dat het abonnement op 1 augustus omhoog zou gaan, dat het een tijdelijke aanbieding was, dus je had het kunnen weten.
Geen enkele reden om die dikke vinger omhoog te steken dus.

 

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Simba24 Jarco Kriek van TotaalTV blaast het verhaal van sommige nieuwsitems toch vaak wat op. 

Ferdinand1960
Topicstarter
Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sorry hoor, maar ik ben boos. Ik kan gewoon niet meer genieten op de televisie. Overigens schijnt er nog een verhoging in oktober te zitten en dit allemaal in dezelfde jaar! Dit vind ik wel erg knap van Viaplay!

Ferdinand1960
Topicstarter
Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

We zullen het afwachten... Vandaag won MAX weer en dit is een prestatie van hem!

Ferdinand1960
Topicstarter
Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dus wordt het straks €15,99 <<<< volgens Totaal TV dus.

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Ik heb eergisteren ViaPlay ook opgezegd om dezelfde reden, per 1-08 wordt het 13,99 en dat vind ik te veel van het goede voor alleen maar F!, (de rest van het aanbod is gedateerd en te weinig)
Voorlopig maar overgestapt naar F1 TV Pro tegen een goedkoper tarief dan het standaard tarief.
(Je moet wel een CC als betaalmiddel hebben) 

PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Ben ik blij dat ik gelijk voor F1tv heb gekozen, een jaar voor nog geen 55 euro in de aanbieding, en tot op heden perfect, jammer alleen dat het NL commentaar van die Peppi en Kokki van Viaplay is, dacht dat Olav al hopeloos was maar deze twee slaan werkelijk alles, dus snel weer Engels aangezet.

 

Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Hoi @Ferdinand1960 begrijpelijk dat je boos bent, maar je kunt Ziggo niet de schuld van deze prijsverhogingen geven.
Ik begrijp dat velen Viaplay genomen hebben voor de F1 races, en dat is dus iets wat mij totaal niet interesseert,  ik heb het genomen voor het voetbal en dat wordt steeds meer uitgebreid, dus daar ben ik wel blij mee, en ik betaal met liefde straks die prijsverhoging.
(ja die mensen bestaan ook nog, misschien een uitstervend ras, maar goed...😛)

Ferdinand1960
Topicstarter
Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het was ook niet mijn bedoeling dat ik op Ziggo boos bent, maar wel op Viaplay. Maar goed... Het gaat alleen maar voor F1 wedstrijden, die zijn altijd spannend. Maar ik ga dit eens bekijken hoe ik dit gaat oplossen.

Uitgelicht topic