1
Vraag
2
Reacties
Mark J 1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay van Ziggo opzeggen zonder actief mijnziggo account

Ik ben sinds 9 november geen klant meer van Ziggo, maar Viaplay (aangeschaft via Ziggo) staat nog steeds aan.

Nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik Viaplay moet opzeggen omdat zij geen service kunnen geven bij problemen omdat ik geen ziggo klant meer ben.

Nu staat overal dat opzeggen alleen via mijnziggo kan, echter omdat ik geen klant meer ben kan ik daar niet in opzeggen.

Ik heb met viaplay contact opgenomen, en zij kunnen het abonnement niet opzeggen omdat het via ziggo loopt.

Dus ik gebeld met de ziggo klantenservice, maar zij kunnen viaplay ook niet stopzetten omdat ik geen mijnziggo meer heb.

Wie kan mij helpen om Viaplay via Ziggo op te zeggen?

Bijgevoegd voorwaarden door viaplay doorgestuurd waar in staat dat Ziggo mijn abonnement van Viaplay zelf moet stopzetten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw gegevens, @Mark J 1
Ik heb een opdracht aangemaakt om Viaplay op te zeggen. 

Voor de teveel in rekening gebrachte kosten heb ik een vergoeding aangemaakt. 
Je ontvangt nog een eindfactuur waarop alles verrekend wordt. Daarbij krijg je dus nog een bedrag van ons retour 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is inderdaad heel simpel:

 

Bert_0-1669757348131.png

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

en anders het incasso blokkeren, word je abo ook gewoon stopgezet

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Gio2903  schreef:

en anders het incasso blokkeren, word je abo ook gewoon stopgezet


En start je een geautomatiseerd incasso systeem en in het slechtste geval krijg je een incassobureau achter je aan met de nodige kosten, mocht er nog een verrekening zijn voor de laatste maand die niet te innen is.

 

Even op een moderator wachten die in de achtergrond kan kijken hoe en wat, lijkt me zinvoller.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Mark J 1, ik zoek graag voor je uit hoe we dit probleem op kunnen lossen! Wil je achter jouw postcode, het oude klantnummer zetten? Dan duik ik het systeem voor je in. 

Mark J 1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gedaan.

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw gegevens, @Mark J 1
Ik heb een opdracht aangemaakt om Viaplay op te zeggen. 

Voor de teveel in rekening gebrachte kosten heb ik een vergoeding aangemaakt. 
Je ontvangt nog een eindfactuur waarop alles verrekend wordt. Daarbij krijg je dus nog een bedrag van ons retour 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic