HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik ben sinds 9 november geen klant meer van Ziggo, maar Viaplay (aangeschaft via Ziggo) staat nog steeds aan.
Nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik Viaplay moet opzeggen omdat zij geen service kunnen geven bij problemen omdat ik geen ziggo klant meer ben.
Nu staat overal dat opzeggen alleen via mijnziggo kan, echter omdat ik geen klant meer ben kan ik daar niet in opzeggen.
Ik heb met viaplay contact opgenomen, en zij kunnen het abonnement niet opzeggen omdat het via ziggo loopt.
Dus ik gebeld met de ziggo klantenservice, maar zij kunnen viaplay ook niet stopzetten omdat ik geen mijnziggo meer heb.
Wie kan mij helpen om Viaplay via Ziggo op te zeggen?
Bijgevoegd voorwaarden door viaplay doorgestuurd waar in staat dat Ziggo mijn abonnement van Viaplay zelf moet stopzetten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor jouw gegevens, @Mark J 1
Ik heb een opdracht aangemaakt om Viaplay op te zeggen.
Voor de teveel in rekening gebrachte kosten heb ik een vergoeding aangemaakt.
Je ontvangt nog een eindfactuur waarop alles verrekend wordt. Daarbij krijg je dus nog een bedrag van ons retour 🙂
Het is inderdaad heel simpel:
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
en anders het incasso blokkeren, word je abo ook gewoon stopgezet
@Gio2903 schreef:
en anders het incasso blokkeren, word je abo ook gewoon stopgezet
En start je een geautomatiseerd incasso systeem en in het slechtste geval krijg je een incassobureau achter je aan met de nodige kosten, mocht er nog een verrekening zijn voor de laatste maand die niet te innen is.
Even op een moderator wachten die in de achtergrond kan kijken hoe en wat, lijkt me zinvoller.
Goedemorgen @Mark J 1, ik zoek graag voor je uit hoe we dit probleem op kunnen lossen! Wil je achter jouw postcode, het oude klantnummer zetten? Dan duik ik het systeem voor je in.
gedaan.
Dankjewel voor jouw gegevens, @Mark J 1
Ik heb een opdracht aangemaakt om Viaplay op te zeggen.
Voor de teveel in rekening gebrachte kosten heb ik een vergoeding aangemaakt.
Je ontvangt nog een eindfactuur waarop alles verrekend wordt. Daarbij krijg je dus nog een bedrag van ons retour 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.