1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Viaplay pre order maar "geen abonnement"??

Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...

 

Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?

137 Reacties 137
marcveen

Level 6
  • 134Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes

Vannacht om 4 uur geen enkel probleem gehad om bij Ziggo Viaplay aan te schaffen.
Ondanks de gele banner om het later te proberen.
Alleen jammer dat de app op de Next nog niet werkt.
Op mijn Samsung TV stond de app al wel.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Eens!! Mis de app nog steeds op de next box. Ook maar geïnstalleerd op mijn Samsung tv

Roel de Jong

Level 8
  • 226Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Ik probeer inmiddels al drie dagen viaplay aan te vragen. Tot nu toe lijkt het te lukken en krijg het scherm u moet viaplay activeren. Die knop kan ik niet selecteren via diverse browsers. Het enige waar ik aan denk is dat het best wel slecht is als men al maanden iets aankondigt en je kan gewoon niet aanvragen omdat de systemen zgn overbelast zijn. Raar dat dit ook midden in de nacht zo is. Overdag kan ik me dit voorstellen.

Langzamerhand gaat mijn zin in viaplay al over. Het is leuk als Ziggo een extra korting geeft maar dan moet je het wel af kunnen sluiten. En de vraag is, naast F1 wat voor kwaliteit kan ik er nog meer zien. Dus je wilt even een maand testen om er achter te komen dat ze wellicht bagger aanbieden. Want als ze dit al niet op orde krijgen dan is mijn verwachting niet meer zo positief als 1 maart.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Probeer het eens via de Mijn Ziggo-app op mobiel, werkte hier prima.

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Yes hier ook gelukt via de Mijn Ziggo app. Via Mijn Ziggo op het web gaat het inderdaad nog niet goed.
viaplay.PNGviaplay2.PNG

Peterbeerke1951

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex.

 

Dit is allemaal leuk en aardig maar ik heb geen smart tv dus afhankelijk van de App ,maar krijg wel een leuke mail dat ik al van 03-03-2022 mag gaan kijken.

Dus ga betalen voor iets waar ik nog wie weet hoe lang geen gebruik van kan maken.

Slechte zaak dit en ja heb het wel al kunnen activeren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75175Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Peterbeerke1951 je kunt ook kijken via https://viaplay.com/nl-nl/ op een PC/laptop.

Peterbeerke1951

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert.

 

Ik ben niet thuis in het PC gebeuren en vind gewoon dat je iets behoort te krijgen waar je al voor gaat betalen, want over een tegemoetkoming voor de gemiste dagen hoor je niemand, ben in de 70 en tja niet zo thuis in de pc.

Dragon69

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En ondertussen is het zondag en Alex van Ziggo heeft nog steeds geen update. En al mijn F1 buddies maar kijken naar de docu van Max en de wintertraining... 😞

Aki

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Heb je al later in de avond geprobeerd via de mijn ziggo APP

Roel de Jong

Level 8
  • 226Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Nee helaas de knop Viaplay activeren werkt daar ook niet.

Roel de Jong

Level 8
  • 226Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Dit beeld bedoel ik, krijg hem niet geactiveerd. viaplay.jpg

Arthurp1962

Level 5
  • 109Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

IK heb al via mail de melding gehad dat ik nu kon bestellen....maar nog steeds lukt dat niet! 

 

Len84nart

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net (8-3-2022 10:00) nog gebeld met de klantenservice. Het lijkt een bekend probleem te zijn bij een groep gebruikers dat het abonnement niet goed geactiveerd wordt. Er is nog geen oplossing bekend en ook geen oplostijd...

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi all, 

Ik lees dat het helaas nog steeds niet lukt om Viaplay te bestellen, wat rot! Hoe is het nu? En als het niet lukt, welke foutmelding krijg je precies te zien in de Mijn Ziggo app? 

Arthurp1962

Level 5
  • 109Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ik heb hem nu zelfs twee keer gehad! Eerste keer werkte alles gelijk , en de tweede keer moest ik hem weer opnieuw activeren omdat er iets fout gegaan bleek. Alles bleef wel gewoon werken dus ga er nu vanuit dat het niet dubbel is geactiveerd?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Arthurp1962 Ik heb gelijk even jouw gegevens er bijgepakt en ik zie dat Viaplay bij jou 1 keer geactiveerd is. 

Arthurp1962

Level 5
  • 109Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel Paul!

 

Len84nart

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als het goed is heb ik ViaPlay geactiveerd (al kan Ziggo dat mij niet vertellen). Gisteren telefonisch te horen gekregen dat het voor aanstaande vrijdag allemaal opgelost zou zijn....

 

ViaPlay herkent mijn gegevens nog steeds niet als ik in wil loggen. Als ik een nieuw wachtwoord aan wil vragen zegt ie mijn mailadres ook niet te herkennen. 

 

Ik ben er benieuwd hoe dit af gaat lopen maar vrees het ergste...

Gertjan Boog

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Even de vraag of ik de Viaplay app op de mediabox ook kan gebruiken als ik rechtstreeks een abbo neem bij Viaplay.

Na twee weken proberen te activeren is het vertrouwen in ziggo gedaald to beneden nul!!

Het enige dat ik te horen krijg is dat ik geduld moet hebben en dat het ruim voor het weekend geregeld is.

Inmiddels is het 2 dagen voor het raceweekend begint en de testen heb ik al gemist.

Ook hoorde ik via via dat de app op mijn mediabox XL niet eens werkt dus moest ook nog snel een andere regelen.

Altijd positief geweest over ziggo, maar dit is een enorme domper !!!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic