1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Viaplay pre order maar "geen abonnement"??

Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...

 

Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?

137 Reacties 137
Aki

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Klopt staat erop

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Viaplay is een app-based streamingdienst, en zal als app op de Mediabox Next komen. Op kanaal 200 wordt alleen tijdelijk (tot 1 aug) F1-content in het weekend uitgezonden.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Voorlopig staat er op de next box nog helemaal geen viaplay en inmiddels is het toch al een hele tijd 1 maart hè!?

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Nu ik vandaag deze berichten lees, ben ik extra blij dat ik rechtstreeks bij Viaplay een abo heb afgesloten. Ik besef wel dat dit niet voor iedereen mogelijk is, omdat óf men geen smart tv heeft, dan wel geen mediaplayer en daarnaast geen zin heeft om op een klein schermpje de content te bekijken.

Robo

Level 7
  • 155Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes

Viaplay staat gewoon op 200 net gekeken er staat wordt aangekondigd over 10 min dus om 18.00 ko 't er iets. 

Aki

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Is alleen voor de f1

TifKag

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Bij mij is hij nog steeds gecodeerd op 200.

Heb jij dan je activatiemail gehad ??

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

"Viaplay staat gewoon op 200 net gekeken er staat wordt aangekondigd over 10 min dus om 18.00 ko 't er iets"

 

Dat is de hele dag al zo.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Volgens mij heeft niemand z'n activatie email gehad... Een grote t zooi!

harmentiem

Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Krijg nu mail dat pre order of niet geen zin was en dat iedereen gewoon korting krijgt bij activeren, jammer dat wij bedonderd worden!

 

reeds zat ik eindelijks in activatie modus maar valt natuurlijk weer uit

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Geen activatie mail ontvangen tot nu toe, maar vandaag al eerder abonnement rechtstreeks bij Viaplay genomen. Kost me 20 euro ( = korting Ziggo van 5 euro per maand extra) maar geen ergernissen meer!

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Zojuist ontvangen via de mail:

Vertraging tijdens de pitstop
Je hebt aangegeven dat je graag Viaplay wil bestellen bij Ziggo. Het is alleen zo druk dat we de bestellingen even niet meer kunnen verwerken. Geen zorgen: we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk Viaplay kunt bestellen en kijken. En dat is natuurlijk nog steeds ruim voor het eerste GP-weekend! 
 
Misschien goed om te weten: je zit niet vast aan je pre-order.
 
We laten je weten wanneer je kunt bestellen.

Fijne dag,
 
Marcel de Groot
Directeur Consumentenmarkt

 

d33f

Level 4
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik vind het wel heel ironisch dat juist een ISP hier loopt te kampen met zowel capaciteitsproblemen als niet goed doorgeteste software.. We hebben het hier niet over SuperWeb (oude flat-fee isp) maar over een grote internationale speler.. Dit kan toch niet jongens?

 

Zodra hier glasvezel ligt weet ik het wel, Dit is een amateuristische bende..

rias

Level 4
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

die heb ik ook net gehad maar waarom dan de pre order optie dan . ik vind dat de mensen de pre order hebben geplaatst voor 1 maart voorrang moeten hebben dan de mensen die vanaf 1 maart viaplay bestellen bijvb als ik een nieuwe game pre order dan kan 2 weken eerder spelen dan de mensen die de game op de release datum kopen zo hoort dat te gaan

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Hier glasvezel tot aan huis aangelegd nu nog wachten op huisaansluiting. Blij dat er straks meer keuze is v.w.b. tv/internet etc.

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

En, by the way: contract bij Ziggo bijna voorbij dus maar een mailtje gestuurd of Ziggo iets kan bieden/betekenen bij het afsluiten van een een nieuw contract ( tenslotte nog maar 19 jaar bij UPC/Ziggo)

ontvang je het navolgende:

 

Goedemiddag,
 Wat leuk dat u overweegt om uw contract met ons te vernieuwen. Dat waarderen wij uiteraard enorm!
 
Via deze weg is het helaas niet mogelijk om een actietarief te activeren, bij het vernieuwen van 't contract. Gelukkig kan ik u wel vertellen waar u daarvoor terecht kunt, namelijk bij de afdeling achter deze pagina: 

 https://www.ziggo.nl/voor-klanten/vriendendeals/abonnementcheck

Zij gaan vrijblijvend na of er een vernieuwing is, die past bij u wensen en verwachtingen.
 
Met vriendelijke groet,

Gerrit
Medewerker Klantenservice

 

Oftewel zoek het maar lekker uit en als al iets wil neem maar met ons contact op.

Jammer Ziggo

 

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

En dan om 18.49u(!) deze email krijgen:

 

 

 

Vertraging tijdens de pitstop

Je hebt aangegeven dat je graag Viaplay wil bestellen bij Ziggo. Het is alleen zo druk dat we de bestellingen even niet meer kunnen verwerken. Geen zorgen: we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk Viaplay kunt bestellen en kijken. En dat is natuurlijk nog steeds ruim voor het eerste GP-weekend! 

 

Misschien goed om te weten: je zit niet vast aan je pre-order.

 

We laten je weten wanneer je kunt bestellen.

 

Fijne dag,

 

Marcel de Groot

Directeur Consumentenmarkt

 

EEN DIKKE CHAPEAU HOOR @Ziggo 

 

Belachelijk!

 

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Ja te triest voor woorden

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Je hebt groot gelijk, want Viaplay via Ziggo kent vandaag een valse start en dat is nog zwak uitgedrukt.

Maar je rekensom klopt zover het F1-uitzendingen betreft tot 1 augustus. Gerekend over 12 maanden ben je met de actie aanbieding van Viaplay echter 28 euro goedkoper uit. Bovendien kan je dan ook films, series, voetbal en andere sporten (o.a. darts) kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic