Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...
Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
U mist het punt denk ik... Of je nou wel of niet vast zit aan een pre order is namelijk het punt niet!
Al een keer uitgelogd en opnieuw ingelogd op app?
Dat hoef ik niet te doen, want dat gaat automatisch... Ook dat zit kennelijk niet goed in elkaar, "ingelogd blijven" aanvinken en toch iedere keer eruit gegooid. Overigens, maar dat geheel terzijde, even uitloggen en weer inloggen is net zo'n oplossing als even stekkertje eruit en weer erin doen...
Ziggo heeft dit gewoon totaal niet op orde en laat ook niets horen.
Heerlijk, gelukkig afgesloten direct bij viaplay. Alvast een leuke docu met Max gezien. Gedeeld abbo en voor 50 euri een jaar lang zorgeloos kijken.
Zojuist Viaplay abonnement kunnen nemen via Mijn Ziggo app Android en direct automatisch doorgezet naar Viaplay en daar aan kunnen melden en via daar de app kunnen downloaden in de Play store en in kunnen loggen in https://viaplay.com/nl/nl
De hele Ziggo app ligt eruit hier
Doet het hier prima, gisteren rond rond 18.00 uur gelukt om te abonneren. Wel geduld hebben, want snel werkt het niet.
Is er inmiddels iemand die zonder app, maar via kanaal 200 al iets van Viaplay heeft gezien?
Hier wordt door iemand geregeld geschreven, dat kanaal 200 slechts op de F1 weekenden zou werken. Ik heb dat niet zo gelezen. Ik ben in de veronderstelling dat je een abonnement op Viaplay gewoon 24/7 kan bekijken op kanaal 200.
Ik heb nog een oude niet smart tv dus ben afhankelijk van het kanaal. En er staat nergens dat je abonnement op Viaplay via Ziggo alleen de F1 content betreft.
Dus graag hierop een antwoord van een Ziggo moderator.
Ter verduidelijking ik gebruik een oude Ci+ module, die dus ook niet interactief is.
Ik heb net in Mijn Ziggo (Online) de boel geactiveerd. Fluitje van een cent. App uit de LG store voor de TV geïnstalleerd en wederom een fluitje van een cent. Prima beeld en geluid. Ik heb nog geen app voor de Next gezien en kanaal 200 is vooralsnog alleen trailers en aankondigingen, maar die zender gaat alleen live op race weekenden. Met andere woorden: Ik kan kijken, en het was een fluitje... 😉
Klopt alleen race weekende op kanaal 200
Kanaal 200 op de next? Of gewoon op de tv met een Ci+ module? Want mijn Samsung tv met CI+ geeft nog aan dat de zender nog niet in mijn pakket zit.
*Update*
Ik heb even alle zenders opnieuw opgehaald en warempel heb nu beeld en reclame op kanaal 200 op mijn tv. Jammer dat het geluid nog niet Dolby Digital plus is! Nog het oude dolby surround. Ook via de smart app op mijn tv.
@Skipper schreef:Is er inmiddels iemand die zonder app, maar via kanaal 200 al iets van Viaplay heeft gezien?
Hier wordt door iemand geregeld geschreven, dat kanaal 200 slechts op de F1 weekenden zou werken. Ik heb dat niet zo gelezen. Ik ben in de veronderstelling dat je een abonnement op Viaplay gewoon 24/7 kan bekijken op kanaal 200.
Ik heb nog een oude niet smart tv dus ben afhankelijk van het kanaal. En er staat nergens dat je abonnement op Viaplay via Ziggo alleen de F1 content betreft.
Dus graag hierop een antwoord van een Ziggo moderator.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/viaplay
Als je via Ziggo een Viaplay-abonnement hebt, kijk je de Grand Prix gewoon op je tv. Net als vanouds. Het enige verschil: je gaat nu naar kanaal 200.
Vanaf 19 maart tot 1 augustus 2022 worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties en wedstrijden tijdelijk live uitgezonden op kanaal 200. Je hebt hier alleen een mediabox of CI+ module EN een Viaplay-abonnement via Ziggo voor nodig.
---
Dit is naar mijn weten altijd al gezegd over kanaal 200 sinds bekend werd dat het als zender de lucht in ging.
Dank voor de link. Het staat er inderdaad zo.🤗😫
Dan heb ik toch echt een uitdaging, als dit echt waar en blijvend is.
Gisteren overdag geprobeerd om Viaplay toe te voegen via Mijn Ziggo in de browser. Lukte niet, zoals zovelen.
Op een gegeven moment was de link ook niet meer zichtbaar. Toen begin van de avond zag ik ook mogelijkheid in de Mijn Ziggo app op de iPad. Toen kwam ik op een gegeven moment verder. Viaplay "toegevoegd", echter in de voortgang stopte het op het eind en kwam er een fout. Iets later weer. Sindsdien lijkt het of het wel toegevoegd is in mijn abonnement. In Mijn Ziggo (app) bij streamingdiensten zie ik Viaplay staan bij Mijn abonnementen met de melding dat het nog niet geactiveerd is. Als ik dan klik kom ik op volgende scherm met een knop "Activeer je account". Echter klikken op die knop doet niks. Vanochtend kon ik dit ook proberen in Mijn Ziggo in een browser. Toen zag ik dat de knop geen "click event" heeft, dus volgens mij doet die knop niks. Ook contact gehad in de app met iemand in de messenger. Die gaf als laatste aan dat er helemaal geen bestelling gekoppeld is aan mijn account. Maar ik kan het zelf niet opnieuw toevoegen. Ik vermoed dat gisteren het proces niet volledig gelukt is. Kan iemand van Ziggo mij verder helpen om het toch geactiveerd te krijgen.
In de browser krijg ik hetzelfde scherm.
Je hebt je account nog niet geactiveerd. Activeer je account door op de knop hieronder te klikken.
'Als je via Ziggo een Viaplay-abonnement hebt, kijk je de Grand Prix gewoon op je tv. Net als vanouds. Het enige verschil: je gaat nu naar kanaal 200.
Vanaf 19 maart tot 1 augustus 2022 worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties en wedstrijden tijdelijk live uitgezonden op kanaal 200. Je hebt hier alleen een mediabox of CI+ module EN een Viaplay-abonnement via Ziggo voor nodig.'
@Skipper schreef:Dank voor de link. Het staat er inderdaad zo.🤗😫
Dan heb ik toch echt een uitdaging, als dit echt waar en blijvend is.
Op dezelfde pagina onderaan:
Helaas werkt de Viaplay app alleen op de Mediabox Next. Gelukkig zijn er ook andere manieren waarop je Viaplay kunt kijken. Zo kun je ook tijdelijk via kanaal 200* kijken.
De Viaplay app werkt ook op deze apparaten:
Wil je toch liever kijken met een Mediabox Next? Laat het ons weten, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
---
Ik weet niet welk abonnement je hebt, maar via bovenstaande link kan je dus klaarblijkelijk aangeven dat je van je CI+ of Mediabox (lees: TV Start) naar Mediabox Next kan (voor 50ct per maand meer). Weet niet welk abonnement je hebt @Skipper, maar misschien is dat een optie.
Het kan ook méér dan € 0,50 per maand zijn. In de link staat namelijk het volgende;
Afhankelijk van je huidige abonnement ga je met de Mediabox Next misschien 50 cent per maand meer betalen.
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next/interesseformulier-next
2e next box €5
ik lees het als 'misschien 50 cent, misschien hetzelfde' (als de rest van het abonnement hetzelfde blijft, natuurlijk)
Klopt, misschien, dus minder of meer, het kan alle kanten opgaan! Dus niet maximaal € 0,50. Het hangt af van je/het huidige abonnement.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.