Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...
Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?
Hi all,
Laatste update 10/05:
Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je inlog in mijn ziggo app
Dan komt de aanbieding in beeld
Klopt idd nog geen viaplay app op de next box
Waarom nou 3 topcis? Alsof het al weeeeeken niet werkt.
Een heel klein beetje geduld.
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Viaplay-niet-te-vinden/td-p/930366
Hou s op zeg! Krijg toch ook al weken van tevoren mails van Ziggo voor een pre order? Dan hebben ze wekenlang de tijd om alles op orde te brengen lijkt me... Ik betaal er ook voor per 1 maart hè? En al maak ik er 20 topics van, is dat jou probleem?
** Mod edit (Mark) **
3x dezelfde vraag stellen in 3 verschillende topics is niet handig, 1 topic is voldoende dan kan er 1 goed antwoord gegeven worden en kunnen andere klanten die dezelfde vraag hebben dat (hopelijk) ook goed vinden.
Mee eens met bovenstaande. Geen app op de mediabox next. Net gechat met helpdesk medewerker weet het ook niet en drukt je vervolgens maar weg. Pre order vanaf dag 1.
Bedankt voor je pre-order van Viaplay.
Op 1 maart is Viaplay beschikbaar in Nederland. Vanaf die datum kan je je bestelling afronden in Mijn Ziggo. Je ontvangt een herinnering op dit e-mailadres.
Het is toch 1 maart 2022 dunkt mij?
Gewoon rechtstreeks bij viaplay abonnement genomen vanochtend de app geïnstalleerd en het werkt perfect snel goede beeldkwaliteit dus niks mis mee en dat voor 99 euro een jaar lang lekker F1 en darten kijken
Jammer Ziggo jullie hebben hier de plank goed mis geslagen
Nu in "mijnziggo" de volgende optie:
Streamingdiensten beheren
En wat krijg je?
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request
Reason: Error reading from remote server
En nu de volgende melding: Op dit moment bestellen heel veel klanten tegelijk Viaplay. Probeer het later nog een keer.
Wat heeft een preorder eigenlijk voor zin, Ziggo?
Gelukkig... dacht al dat ik de enige was..
Zijn natuurlijk nog aan het bekijken of het toch gratis kan voor ons... 😂
Juist de app op de mediabox en de 5 euro extra kosten deed mij kiezen voor Ziggo. Krijg je dit, msn toch maar rechtstreeks bij Viaplay afsluiten.
Inmiddels is 1 maart al 12 uur oud en is er geen herinnerings email ontvangen zoals in de Ziggo pre order email voor viaplay staat. Ook krijg je in mijnziggo een foutmelding en het enige dat te vinden is, is dat dit waarschijnlijk gebeurt door grote drukte...
Ik blijf dat vreemd vinden als je hiervoor al wekenlang voorbereidingen kunt treffen. Zou op prijs gesteld worden als @Ziggo eventjes laat weten wanneer viaplay geactiveerd kan worden. Ik voel nu al compensatieregelingetjes aankomen
Helemaal mee eens!
Zat en zit er aan te denken inderdaad bij viaplay rechtstreeks te abonneren. Overigens, maar dit geheel terzijde... KPN heeft 9 maanden viaplay gratis!
Gelukkig mag ik zelf uitmaken hoe vaak en waar ik vragen stel. Wees blij dat je kennelijk zelf nooit de "gemiddelde Jan boeren fluitjes problemen" ondervind met je eigen spullen, abonnementen etc.
Oh en "kan er 1 goed antwoord gegeven worden"?? Mbt viaplay heb ik nog geen enkel goed en plausibel antwoord gezien...
Zou ik doen Socrates heb nu de app rechtstreeks via viaplay en het werkt perfect
Ik kan nu, 1223u de viaplay app niet eens vinden op de next box🤨
Ik las de volgende reactie zonet op een ander forum;
🙈Waarom die haast ? Als die app er er morgen of later in de week op de Next geïnstalleerd wordt lijdt je er geen cent meer of minder pijn om…….(het zijn geen snoepjes die morgen op zijn)😂
Bij "Viaplay" abonnement genomen en het werkt prima!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.