1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Viaplay pre order maar "geen abonnement"??

Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...

 

Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

Laatste update 10/05:

  • Loop je tegen "We konden je gegevens niet ophalen" aan? Dit wordt in batches opgelost, dus probeer het op een later moment nog eens.

 

  • Lukt het activeren via Mijn Ziggo niet wegens "Request parameter invalid"? Ruim dan je cookies op of probeer het via de Mijn Ziggo app.

 

  • Is de bestelling gelukt, maar heb je nog geen beeld op kanaal 200? Wacht 24 uur af, indien het daarna niet is opgelost, neem dan contact met ons op.

 

  • Krijg je de melding "Je kunt momenteel geen streamingdiensten toevoegen aan je abonnement" terwijl je niet onder bewind staat? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.

137 Reacties 137
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Gertjan Boog  schreef:

Even de vraag of ik de Viaplay app op de mediabox ook kan gebruiken als ik rechtstreeks een abbo neem bij Viaplay.

Ja, dat gaat gewoon, de app ziet niet waar je abonnement is genomen.

Alleen kanaal 200 is dan niet beschikbaar.

.

Gertjan Boog

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb net de nieuwe next gekregen en aangesloten, zie alleen niet de viaplay app, ook niet in de store

Harrie.k

Level 4
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Komt de 17e ook pas beschikbaar ..

Gertjan Boog

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is het probleem van niet aan kunnen melden ook voor donderdag opgelost??

Krijg steeds de melding "kan gegevens niet ophalen" op zowel pc als app

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Is het probleem van niet aan kunnen melden ook voor donderdag opgelost??

Krijg steeds de melding "kan gegevens niet ophalen" op zowel pc als app

Hi @Gertjan Boog,

 

Het issue waarbij je "We konden je gegevens niet ophalen" krijgt te zien, wordt in batches opgelost en ik verwacht dat het spoedig ook voor jou werkt. We herkennen dit vooral in de browser, wil je eens proberen uit- en opnieuw in te loggen in de app en het nogmaals te proberen? 

Gertjan Boog

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is spoedig voor donderdag ?

Heb meerdere keren in/uitgelogd, app opnieuw geïnstalleerd en verschillende browsers gebruikt; niets werkt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Gertjan Boog Goed dat je nog aan de slag bent gegaan met het advies van mijn collega @Alex.  Er is op dit moment helaas sprake van een probleem in de achterliggende systemen waardoor de foutmelding verschijnt. We werken achter de schermen hard aan een oplossing voor alle klanten die hetzelfde probleem ervaren. Een exacte tijdsindicatie is helaas niet te geven. Het enige wat ik je kan zeggen is dat het een hoge prioriteit heeft om dit voor iedereen z.s.m. te verhelpen. 

Gertjan Boog

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Morgen gaat het hele circus beginnen en je snapt natuurlijk wel dat ik niet tot zondag op jullie ga wachten.

Ik hoor al twee weken dat ik geduld moet hebben en dat het goed komt maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

Jullie zullen ongetwijfeld hard bezig zijn maar daar koop ik op dit moment niets voor.

Ik moest deze week een andere mediabox hebben voor de app wat ik niet wist, en de app is er ook pas sinds vandaag.

Het is allemaal te laat, terwijl het al lang bekend was.

Erg jammer dit !!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Gertjan Boog Inmiddels zie ik dat Viaplay actief staat onder jouw klantgegevens. Sorry dat je hier op hebt moeten wachten! 

Gertjan Boog

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klopt, ik wilde donderdagavond een alternatief nemen maar heb ziggo nog een keer geprobeerd, met succes.

Wat me opvalt is dat de app op de media box beter beeld heeft dan de app van de tv, maar kan de live uitzending niet stilzetten of terugspoelen in tegenstelling tot de app van tv of telefoon.

Gaat dit nog veranderen?

Gertjan Boog

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook kreeg ik een mailtje vandaag dat er technisch iets mis was gegaan en dat ik opnieuw moest activeren??

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Gertjan Boog  schreef:

Klopt, ik wilde donderdagavond een alternatief nemen maar heb ziggo nog een keer geprobeerd, met succes.

Wat me opvalt is dat de app op de media box beter beeld heeft dan de app van de tv, maar kan de live uitzending niet stilzetten of terugspoelen in tegenstelling tot de app van tv of telefoon.

Gaat dit nog veranderen?


Ik vermoed van wel, want dit is een normale werking van apps.

Ik denk dat ze het stap voor stap uit willen breiden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Gertjan Boog  schreef:

Ook kreeg ik een mailtje vandaag dat er technisch iets mis was gegaan en dat ik opnieuw moest activeren??


Dat was mogelijk een mail nadat het was opgelost bij Ziggo, maar dat had je al gemerkt.🙂

Downey

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels Viaplay aangeschaft en ook geen zender 200 te vinden.. Echt top dit, wordt je toch chagrijnig van..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Downey  schreef:

Inmiddels Viaplay aangeschaft en ook geen zender 200 te vinden.. Echt top dit, wordt je toch chagrijnig van..


@Downey Via Mijn Ziggo -> Viaplay?

Of direct bij Viaplay?

Harrie.k

Level 4
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Staat 200 niet bij iedereen in zenderlijst? Verwacht van wel.. geen abo viaplay dan zie je alleen meldingsscherm en geen race in het weekend  of vergis ik me?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Harrie.k Kanaal 200 is alleen te bekijken met een Mediabox XL, Next of een CI+, kanaal 200 staat in ieder geval wel in deze zenderlijsten, maar de kwalificatie en de race zijn alleen te zien met een via Ziggo aangeschaft Viaplay abonnement.

 

Ik weet niet of kanaal 200 in letterlijk alle zenderlijsten te zien is, van alle TV's, die alleen de vrije zenders hebben.

Harrie.k

Level 4
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

@Bert Oké.. dacht dat kanaal 200 zichtbaar  was bij iedereen die ziggo heeft

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic