Vraag
Reacties
MartijnNuijs!
Level 7

Viaplay pre order maar "geen abonnement"??

Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...

 

Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?

e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Hi all,

 

Laatste update 10/05:

  • Loop je tegen "We konden je gegevens niet ophalen" aan? Dit wordt in batches opgelost, dus probeer het op een later moment nog eens.

 

  • Lukt het activeren via Mijn Ziggo niet wegens "Request parameter invalid"? Ruim dan je cookies op of probeer het via de Mijn Ziggo app.

 

  • Is de bestelling gelukt, maar heb je nog geen beeld op kanaal 200? Wacht 24 uur af, indien het daarna niet is opgelost, neem dan contact met ons op.

 

  • Krijg je de melding "Je kunt momenteel geen streamingdiensten toevoegen aan je abonnement" terwijl je niet onder bewind staat? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.

6 Kudos
137 Reacties 137
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all,

 

Laatste update 10/05:

  • Loop je tegen "We konden je gegevens niet ophalen" aan? Dit wordt in batches opgelost, dus probeer het op een later moment nog eens.

 

  • Lukt het activeren via Mijn Ziggo niet wegens "Request parameter invalid"? Ruim dan je cookies op of probeer het via de Mijn Ziggo app.

 

  • Is de bestelling gelukt, maar heb je nog geen beeld op kanaal 200? Wacht 24 uur af, indien het daarna niet is opgelost, neem dan contact met ons op.

 

  • Krijg je de melding "Je kunt momenteel geen streamingdiensten toevoegen aan je abonnement" terwijl je niet onder bewind staat? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.

MartijnNuijs!
Level 7
Topicstarter

Allemaal leuk en aardig, maar als gezegd hebben jullie wekenlang de tijd gehad alles op orde te krijgen. De viaplay app is nog steeds niet te vinden via de next box, herinnerings email blijft ook uit....

 

Mijn keus is gemaakt, via viaplay zelf abonnement afsluiten voor €99 per jaar. Scheelt notabene ook nog eens €29(!) op jaarbasis, maar dat komt door die gekke prijzen en prijsstijgingen bij Ziggo vanaf augustus!

 

Dahag Ziggo viaplay, hello viaplay!

jjritzen
Level 2

Hoe kun je voor €99 per jaar een jaarabonnement afsluiten? Ik dacht dat die optie alleen t/m 28 februari beschikbaar was.

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Bij Viaplay zelf een abonnement afsluiten;

https://viaplay.com/nl-nl/

0 Kudos
TifKag
Level 4

Viaplay iheeft ook de rechten van pdc darts, en dat werd tot i maart live uitgezonden op Youtube, maar zit nu achter de app.

Dus hoogstwaarschijnlijk  geen darten as donderdag.:(

0 Kudos
TifKag
Level 4

Dat is ook zo, is sinds vandaag veranderd in.

Tot 1 augustus 9.99 per maand daarna 13.99 per maand. (En geen kanaal 200)

Maar ja, als Ziggo op de eerste dag al niet kan leveren..................

jjritzen
Level 2

vaag, ik zie alleen de optie voor €9,99 per maand daar

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

die 'gekke prijsstijging' per augustus is van Viaplay zelf, niet van Ziggo. Just so you know 😁 Volgens mij is de €99 op jaarbasis bij Viaplay niet meer beschikbaar. Maar dit wordt weer te veel offtopic

TifKag
Level 4

https://viaplay.com/nl-nl/

Beter lezen ! Er staat een  * achter die 9.99

 

*De prijs €13,99 p.m. zal gelden vanaf 1/8/22. Wie voor 31/7/22 van deze aanbieding gebruik maakt, betaalt €9,99 p.m. Vanaf 1/8/22 gaat voor uw abonnement automatisch het tariefplan van €13,99 p.m. gelden. Opzeggen kan wanneer u wilt. Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepassing.

rias
Level 5

ik heb ook een pr order gedaan in januari{ zie mijn topic} ik heb ook niks

 

0 Kudos
harmentiem
Level 4

Als je bijv vanavond de voetbal Nice - Versailles zou kijken zit je nou al mooi in de ellende.

0 Kudos
rias
Level 5

wat al 4 maanden in de pijplijn zit en dan nu nog moeten fixen slechte beurt van ziggo heb al gebeld storing in het versturen van de mails is hun antwoord

0 Kudos
TifKag
Level 4

Nu hebben ze voor het gemak ook maar "De Streamingdiensten beheren" knop weggehaald 😩

 

Naamloos.jpg

puppie
Level 17

en nu kan ik niet eens meer viaplay bestellen in mijn ziggo.

is dat er bewust uitgehaald.

 

Waarom heeft dit bestelsysteem niet eerst getest?

 

0 Kudos
Marjan.vorstenb
Level 2

Ongelooflijk wij ook al lang een pre order gedaan. En juist vandaag heeft Ziggo het niet op orde. Nu bij viaplay binnen 1 minuut een account aangemaakt en het werkt meteen. Heb geen zin om hier dagen mee bezig te zijn. En ik zag dat nu nog steedsniet opgelost is. 

HelmaKK
Level 2

Alleen voor nieuwe klanten toch??

 

0 Kudos
TifKag
Level 4

Ziggo's wegen zijn ondoorgrondelijk, zelfs voor Ziggo zelf 😟 

0 Kudos
Marjan.vorstenb
Level 2

Inderdaad wat een amateurisme zeg. Iederen gewoon bij Viaplay zelf afsluiten. God weet wat voor gezeik je er bij Ziggo iedere keer mee hebt als ze het nu al niet op orde hebben. 

0 Kudos
HelmaKK
Level 2

Viaplay komt op zender 200. Dus geen aparte app

0 Kudos
HelmaKK
Level 2

Maar vandaag zouden ze beginnen met docu over Max

0 Kudos