1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Viaplay pre order maar "geen abonnement"??

Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...

 

Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9270Reacties
  • 1089Oplossingen
  • 4167Likes

Hi all,

 

Laatste update 10/05:

  • Loop je tegen "We konden je gegevens niet ophalen" aan? Dit wordt in batches opgelost, dus probeer het op een later moment nog eens.

 

  • Lukt het activeren via Mijn Ziggo niet wegens "Request parameter invalid"? Ruim dan je cookies op of probeer het via de Mijn Ziggo app.

 

  • Is de bestelling gelukt, maar heb je nog geen beeld op kanaal 200? Wacht 24 uur af, indien het daarna niet is opgelost, neem dan contact met ons op.

 

  • Krijg je de melding "Je kunt momenteel geen streamingdiensten toevoegen aan je abonnement" terwijl je niet onder bewind staat? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.

137 Reacties 137
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9270Posts
  • 1089Oplossingen
  • 4167Likes

Hi all,

 

Laatste update 10/05:

  • Loop je tegen "We konden je gegevens niet ophalen" aan? Dit wordt in batches opgelost, dus probeer het op een later moment nog eens.

 

  • Lukt het activeren via Mijn Ziggo niet wegens "Request parameter invalid"? Ruim dan je cookies op of probeer het via de Mijn Ziggo app.

 

  • Is de bestelling gelukt, maar heb je nog geen beeld op kanaal 200? Wacht 24 uur af, indien het daarna niet is opgelost, neem dan contact met ons op.

 

  • Krijg je de melding "Je kunt momenteel geen streamingdiensten toevoegen aan je abonnement" terwijl je niet onder bewind staat? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Allemaal leuk en aardig, maar als gezegd hebben jullie wekenlang de tijd gehad alles op orde te krijgen. De viaplay app is nog steeds niet te vinden via de next box, herinnerings email blijft ook uit....

 

Mijn keus is gemaakt, via viaplay zelf abonnement afsluiten voor €99 per jaar. Scheelt notabene ook nog eens €29(!) op jaarbasis, maar dat komt door die gekke prijzen en prijsstijgingen bij Ziggo vanaf augustus!

 

Dahag Ziggo viaplay, hello viaplay!

jjritzen

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kun je voor €99 per jaar een jaarabonnement afsluiten? Ik dacht dat die optie alleen t/m 28 februari beschikbaar was.

Pineapple

Level 16
  • 1870Posts
  • 186Oplossingen
  • 759Likes

Bij Viaplay zelf een abonnement afsluiten;

https://viaplay.com/nl-nl/

TifKag

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Viaplay iheeft ook de rechten van pdc darts, en dat werd tot i maart live uitgezonden op Youtube, maar zit nu achter de app.

Dus hoogstwaarschijnlijk  geen darten as donderdag.:(

TifKag

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Dat is ook zo, is sinds vandaag veranderd in.

Tot 1 augustus 9.99 per maand daarna 13.99 per maand. (En geen kanaal 200)

Maar ja, als Ziggo op de eerste dag al niet kan leveren..................

jjritzen

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vaag, ik zie alleen de optie voor €9,99 per maand daar

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes

die 'gekke prijsstijging' per augustus is van Viaplay zelf, niet van Ziggo. Just so you know 😁 Volgens mij is de €99 op jaarbasis bij Viaplay niet meer beschikbaar. Maar dit wordt weer te veel offtopic

TifKag

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

https://viaplay.com/nl-nl/

Beter lezen ! Er staat een  * achter die 9.99

 

*De prijs €13,99 p.m. zal gelden vanaf 1/8/22. Wie voor 31/7/22 van deze aanbieding gebruik maakt, betaalt €9,99 p.m. Vanaf 1/8/22 gaat voor uw abonnement automatisch het tariefplan van €13,99 p.m. gelden. Opzeggen kan wanneer u wilt. Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepassing.

rias

Level 4
  • 62Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

ik heb ook een pr order gedaan in januari{ zie mijn topic} ik heb ook niks

 

harmentiem

Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes

Als je bijv vanavond de voetbal Nice - Versailles zou kijken zit je nou al mooi in de ellende.

rias

Level 4
  • 62Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

wat al 4 maanden in de pijplijn zit en dan nu nog moeten fixen slechte beurt van ziggo heb al gebeld storing in het versturen van de mails is hun antwoord

TifKag

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Nu hebben ze voor het gemak ook maar "De Streamingdiensten beheren" knop weggehaald 😩

 

Naamloos.jpg

puppie

Level 17
  • 2776Posts
  • 70Oplossingen
  • 1133Likes

en nu kan ik niet eens meer viaplay bestellen in mijn ziggo.

is dat er bewust uitgehaald.

 

Waarom heeft dit bestelsysteem niet eerst getest?

 

Marjan.vorstenb

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ongelooflijk wij ook al lang een pre order gedaan. En juist vandaag heeft Ziggo het niet op orde. Nu bij viaplay binnen 1 minuut een account aangemaakt en het werkt meteen. Heb geen zin om hier dagen mee bezig te zijn. En ik zag dat nu nog steedsniet opgelost is. 

HelmaKK

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen voor nieuwe klanten toch??

 

TifKag

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Ziggo's wegen zijn ondoorgrondelijk, zelfs voor Ziggo zelf 😟 

Marjan.vorstenb

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inderdaad wat een amateurisme zeg. Iederen gewoon bij Viaplay zelf afsluiten. God weet wat voor gezeik je er bij Ziggo iedere keer mee hebt als ze het nu al niet op orde hebben. 

HelmaKK

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay komt op zender 200. Dus geen aparte app

HelmaKK

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maar vandaag zouden ze beginnen met docu over Max

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic