Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...
Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?
Hi all,
Laatste update 10/05:
Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi all,
Laatste update 10/05:
Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.
Allemaal leuk en aardig, maar als gezegd hebben jullie wekenlang de tijd gehad alles op orde te krijgen. De viaplay app is nog steeds niet te vinden via de next box, herinnerings email blijft ook uit....
Mijn keus is gemaakt, via viaplay zelf abonnement afsluiten voor €99 per jaar. Scheelt notabene ook nog eens €29(!) op jaarbasis, maar dat komt door die gekke prijzen en prijsstijgingen bij Ziggo vanaf augustus!
Dahag Ziggo viaplay, hello viaplay!
Hoe kun je voor €99 per jaar een jaarabonnement afsluiten? Ik dacht dat die optie alleen t/m 28 februari beschikbaar was.
Bij Viaplay zelf een abonnement afsluiten;
Viaplay iheeft ook de rechten van pdc darts, en dat werd tot i maart live uitgezonden op Youtube, maar zit nu achter de app.
Dus hoogstwaarschijnlijk geen darten as donderdag.:(
Dat is ook zo, is sinds vandaag veranderd in.
Tot 1 augustus 9.99 per maand daarna 13.99 per maand. (En geen kanaal 200)
Maar ja, als Ziggo op de eerste dag al niet kan leveren..................
vaag, ik zie alleen de optie voor €9,99 per maand daar
die 'gekke prijsstijging' per augustus is van Viaplay zelf, niet van Ziggo. Just so you know 😁 Volgens mij is de €99 op jaarbasis bij Viaplay niet meer beschikbaar. Maar dit wordt weer te veel offtopic
Beter lezen ! Er staat een * achter die 9.99
*De prijs €13,99 p.m. zal gelden vanaf 1/8/22. Wie voor 31/7/22 van deze aanbieding gebruik maakt, betaalt €9,99 p.m. Vanaf 1/8/22 gaat voor uw abonnement automatisch het tariefplan van €13,99 p.m. gelden. Opzeggen kan wanneer u wilt. Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepassing.
ik heb ook een pr order gedaan in januari{ zie mijn topic} ik heb ook niks
Als je bijv vanavond de voetbal Nice - Versailles zou kijken zit je nou al mooi in de ellende.
wat al 4 maanden in de pijplijn zit en dan nu nog moeten fixen slechte beurt van ziggo heb al gebeld storing in het versturen van de mails is hun antwoord
Nu hebben ze voor het gemak ook maar "De Streamingdiensten beheren" knop weggehaald 😩
en nu kan ik niet eens meer viaplay bestellen in mijn ziggo.
is dat er bewust uitgehaald.
Waarom heeft dit bestelsysteem niet eerst getest?
Ongelooflijk wij ook al lang een pre order gedaan. En juist vandaag heeft Ziggo het niet op orde. Nu bij viaplay binnen 1 minuut een account aangemaakt en het werkt meteen. Heb geen zin om hier dagen mee bezig te zijn. En ik zag dat nu nog steedsniet opgelost is.
Alleen voor nieuwe klanten toch??
Ziggo's wegen zijn ondoorgrondelijk, zelfs voor Ziggo zelf 😟
Inderdaad wat een amateurisme zeg. Iederen gewoon bij Viaplay zelf afsluiten. God weet wat voor gezeik je er bij Ziggo iedere keer mee hebt als ze het nu al niet op orde hebben.
Viaplay komt op zender 200. Dus geen aparte app
Maar vandaag zouden ze beginnen met docu over Max
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.