1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Viaplay pre order maar "geen abonnement"??

Vanaf vandaag zou door mijn pre order viaplay geactiveerd moeten zijn/worden, maar EN de app zelf is op next box niet te vinden EN kanaal 200 meld "geen abonnement"...

 

Verklaring of uitleg misschien @Ziggo ?

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

Laatste update 10/05:

  • Loop je tegen "We konden je gegevens niet ophalen" aan? Dit wordt in batches opgelost, dus probeer het op een later moment nog eens.

 

  • Lukt het activeren via Mijn Ziggo niet wegens "Request parameter invalid"? Ruim dan je cookies op of probeer het via de Mijn Ziggo app.

 

  • Is de bestelling gelukt, maar heb je nog geen beeld op kanaal 200? Wacht 24 uur af, indien het daarna niet is opgelost, neem dan contact met ons op.

 

  • Krijg je de melding "Je kunt momenteel geen streamingdiensten toevoegen aan je abonnement" terwijl je niet onder bewind staat? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer informatie of andere vragen, zie ook dit topic.

137 Reacties 137
Aki

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Als je inlog in mijn ziggo app

Dan komt de aanbieding in beeld

Klopt idd nog geen viaplay app op de next box

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Hou s op zeg! Krijg toch ook al weken van tevoren mails van Ziggo voor een pre order? Dan hebben ze wekenlang de tijd om alles op orde te brengen lijkt me... Ik betaal er ook voor per 1 maart hè? En al maak ik er 20 topics van, is dat jou probleem?

 

** Mod edit (Mark) **

3x dezelfde vraag stellen in 3 verschillende topics is niet handig, 1 topic is voldoende dan kan er 1 goed antwoord gegeven worden en kunnen andere klanten die dezelfde vraag hebben dat (hopelijk) ook goed vinden.

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Mee eens met bovenstaande. Geen app op de mediabox next. Net gechat met helpdesk medewerker weet het ook niet en drukt je vervolgens maar weg. Pre order vanaf dag 1.

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Bedankt voor je pre-order van Viaplay. 

Op 1 maart is Viaplay beschikbaar in Nederland. Vanaf die datum kan je je bestelling afronden in Mijn Ziggo. Je ontvangt een herinnering op dit e-mailadres. 

 

Het is toch 1 maart 2022 dunkt mij?

Brabandertje

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Gewoon rechtstreeks bij viaplay abonnement genomen vanochtend de app geĂŻnstalleerd en het werkt perfect snel goede beeldkwaliteit dus niks mis mee en dat voor 99 euro een jaar lang lekker F1 en darten kijken 

Jammer Ziggo jullie hebben hier de plank goed mis geslagen

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Nu in "mijnziggo" de volgende optie: 

 

Streamingdiensten
Netflix en Viaplay via je Ziggo abonnement

Streamingdiensten beheren

 

En wat krijg je? 

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request

Reason: Error reading from remote server

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

En nu de volgende melding: Op dit moment bestellen heel veel klanten tegelijk Viaplay. Probeer het later nog een keer.

 

Wat heeft een preorder eigenlijk voor zin, Ziggo?

Harrie.k

Level 4
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Gelukkig...  dacht al dat ik de enige was.. 

Zijn natuurlijk nog aan het bekijken of het toch gratis kan voor ons... đŸ˜‚

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Juist de app op de mediabox en de 5 euro extra kosten deed mij kiezen voor Ziggo. Krijg je dit, msn toch maar rechtstreeks bij Viaplay afsluiten. 

 

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Inmiddels is 1 maart al 12 uur oud en is er geen herinnerings email ontvangen zoals in de Ziggo pre order email voor viaplay staat. Ook krijg je in mijnziggo een foutmelding en het enige dat te vinden is, is dat dit waarschijnlijk gebeurt door grote drukte...

 

Ik blijf dat vreemd vinden als je hiervoor al wekenlang voorbereidingen kunt treffen. Zou op prijs gesteld worden als @Ziggo eventjes laat weten wanneer viaplay geactiveerd kan worden. Ik voel nu al compensatieregelingetjes aankomen

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Helemaal mee eens!

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Zat en zit er aan te denken inderdaad bij viaplay rechtstreeks te abonneren. Overigens, maar dit geheel terzijde... KPN heeft 9 maanden viaplay gratis!

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Gelukkig mag ik zelf uitmaken hoe vaak en waar ik vragen stel. Wees blij dat je kennelijk zelf nooit de "gemiddelde Jan boeren fluitjes problemen" ondervind met je eigen spullen, abonnementen etc.

 

Oh en "kan er 1 goed antwoord gegeven worden"?? Mbt viaplay heb ik nog geen enkel goed en plausibel antwoord gezien...

Brabandertje

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Zou ik doen Socrates heb nu de app rechtstreeks via viaplay en het werkt perfect 

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Ik kan nu, 1223u de viaplay app niet eens vinden op de next box🤨

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Ik  las de volgende reactie zonet op een ander forum; 

 

Pineapple_0-1646134043470.png

 

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

🙈Waarom die haast ? Als die app er er morgen of later in de week op de Next geïnstalleerd wordt lijdt je er geen cent meer of minder pijn om…….(het zijn geen snoepjes die morgen op zijn)😂

Socrates

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Bij "Viaplay" abonnement genomen en het werkt prima! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic