Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @De Zwerver,
Wat balen dat je Viaplay per abuis hebt opgezegd. Ik kan me voorstellen dat je wil weten wat er mogelijk is om het te behouden.
Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je een abonnement op Viaplay via ons hebt lopen. Een lopende opzegging kan helaas niet geannuleerd worden.
Je abonnement loopt tot en met 17 september. Vanaf 18 september kun je Viaplay weer activeren binnen de Mijn Ziggo omgeving via 'streamingsdienst beheren'.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Weer opnieuw aanmelden?
Abonnement is nog niet verlopen
@De Zwerver , dat is wat tegenstrijdig, je hebt het abbo opgezegd, maar het is nog niet verlopen. Wat is dan het probleem, dan verleng je je abbo met ingang van de verloopdatum.
Hi @De Zwerver,
Wat balen dat je Viaplay per abuis hebt opgezegd. Ik kan me voorstellen dat je wil weten wat er mogelijk is om het te behouden.
Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je een abonnement op Viaplay via ons hebt lopen. Een lopende opzegging kan helaas niet geannuleerd worden.
Je abonnement loopt tot en met 17 september. Vanaf 18 september kun je Viaplay weer activeren binnen de Mijn Ziggo omgeving via 'streamingsdienst beheren'.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.