Vraag
Reacties
Oplossing
De Zwerver
Level 1

Viaplay per abuis opgezegd

• Viaplay per abuis opgezegd,hoe kan dit teruggedraaid worden
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hi @De Zwerver,

Wat balen dat je Viaplay per abuis hebt opgezegd. Ik kan me voorstellen dat je wil weten wat er mogelijk is om het te behouden.

Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je een abonnement op Viaplay via ons hebt lopen. Een lopende opzegging kan helaas niet geannuleerd worden. 

Je abonnement loopt tot en met 17 september. Vanaf 18 september kun je Viaplay weer activeren binnen de Mijn Ziggo omgeving via 'streamingsdienst beheren'. 

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Steefb
Level 20

Weer opnieuw aanmelden?

De Zwerver
Level 1
Topicstarter

Abonnement is nog niet verlopen

0 Kudos
Hatolex
Level 16

@De Zwerver , dat is wat tegenstrijdig, je hebt het abbo opgezegd, maar het is nog niet verlopen. Wat is dan het probleem, dan verleng je je abbo met ingang van de verloopdatum.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hi @De Zwerver,

Wat balen dat je Viaplay per abuis hebt opgezegd. Ik kan me voorstellen dat je wil weten wat er mogelijk is om het te behouden.

Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je een abonnement op Viaplay via ons hebt lopen. Een lopende opzegging kan helaas niet geannuleerd worden. 

Je abonnement loopt tot en met 17 september. Vanaf 18 september kun je Viaplay weer activeren binnen de Mijn Ziggo omgeving via 'streamingsdienst beheren'. 

0 Kudos