1
Vraag
2
Reacties
Marty C.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay overzetten naar 2e contract

Hallo, 

Mijn VIAPLAY contract heb ik via Ziggo afgesloten op het woonadres. Ik heb nog een 2e contract bij ziggo voor ons 2e huis. Hoe kan ik mijn viaplay aan dat 2e contract koppelen.

Het contract op het woonadres zet ik over een maand stop ivm verhuizing.

groet Marty

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Marty C. 

Je kan op 1 abonnement Viaplay afsluiten en dan heb je op dat abonnement kanaal 200. Je maakt een account aan bij Viaplay zodat je van de app gebruik wilt maken, dit is verder niet gekoppeld aan een abonnement. Wil je graag op het andere abonnement ook Viaplay dus kanaal 200? Dan zou je het op dat abonnement moeten aanvragen. 🙂 
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Marty C. 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Opdat deze moderators je gegevens kunnen inzien, zorg dan dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Begrijp ik dat uit je bericht dat je in verband met een verhuizing een tweede abonnement hebt afgesloten omdat je (tijdelijk) twee huizen hebt? Wellicht is het ook een mogelijkheid om het nieuwe abonnement in je nieuwe huis na de verhuizing op te zeggen en het oude abonnement te verhuizen naar je nieuwe huis. 

Viaplay kun je ook kijken via een app op je TV, telefoon, mediabox of tablet met de inloggegevens van je oude abonnement.

Ik hoop dat ik je vraag goed begrepen heb en het juiste antwoord gaf.  Een moderator kan antwoord geven op de vraag of je oude gegevens kunt overzetten naar een nieuw abonnement.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U kunt op uw 2e adres gewoon van Viaplay gebruik maken. Voor de beeldvorming u houdt twee woningen? Waarmee ik bedoel het 2e adres is niet de hoofdwoning?.

 

Als u gaat verhuizen kan het abonnement waar Viaplay aan is gekoppeld mee verhuizen.

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@RoWi. schreef: “Voor de beeldvorming u houdt twee woningen? Waarmee ik bedoel het 2e adres is niet de hoofdwoning?

@Marty C. schreef: “Het contract op het woonadres zet ik over een maand stop ivm verhuizing.”

@RoWi. schreef: “Als u gaat verhuizen kan het abonnement waar Viaplay aan is gekoppeld mee verhuizen.

@Marty C. schreef: “Het contract op het woonadres zet ik over een maand stop ivm verhuizing.

Als het Viaplay-abonnement (en dus met tijdelijke korting) via Ziggo is afgesloten dan is het denk ik handiger en minder gedoe om het huidige abonnement te verhuizen naar het nieuwe adres.

Maar een moderator kan daar denk ik uitsluitsel over geven.

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Marty C. 

Je kan op 1 abonnement Viaplay afsluiten en dan heb je op dat abonnement kanaal 200. Je maakt een account aan bij Viaplay zodat je van de app gebruik wilt maken, dit is verder niet gekoppeld aan een abonnement. Wil je graag op het andere abonnement ook Viaplay dus kanaal 200? Dan zou je het op dat abonnement moeten aanvragen. 🙂 
 

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes

@Marty C. 

 

Het advies van @Carlien kan ik  bevestigen dat dat werkt.

 

Mijn abonnement via Ziggo heb ik ruim een maand terug opgezegd en mijn account binnen Viaplay bestaat nog steeds. Binnen Viaplay kan ik me wel aanmelden, maar als ik wat wil zien dan moet ik een pakket afnemen.

 

Dus makkelijkste manier is om nu/straks op je 2e contract Viaplay te nemen, dat is nu nog voor bijna €10,- per maand tot 1 augustus, en dan kun op je 1e contract gelijk opzeggen, dat loopt dan nog wel een maand door.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic