Ik heb het al eens eerder aangekaart. Ik probeer het nogmaals. Binnenkort ben ik weg bij Ziggo.
Viaplay blijft volhouden dat er nog een abonnement loopt via Ziggo. Dus ik kan mijn account niet verwijderen.
ton
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zei Ziggo er dan op de vorige keer?
https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Opzegging-ViaPlay-niet-correct-verwerkt/td-p/1414187
Even een link naar een vorig topic. In de Ziggo systemen lijkt blijkbaar echt alles te duiden op een volledige opzegging.
@Tonbors1 heeft Viaplay jouw benaderd, want dat bijgevoegde bericht lijkt een bevestiging.
Ik heb vanuit mijn account van viaplay gevraagd om het account te verwijderen. Dan krijg je een e-mail waarop je moet reageren dat je dat gedaan hebt.
@Tonbors1 schreef:Ik heb vanuit mijn account van viaplay gevraagd om het account te verwijderen. Dan krijg je een e-mail waarop je moet reageren dat je dat gedaan hebt.
Helder, maar omdat bij Viaplay zelf het Ziggo abonnement nog actief staat kan het hele account niet worden verwijderd.
Wat ik zelf nu niet begrijp ze moeten daar toch zien dat er niks wordt betaald. Hoewel ik geen idee heb hoe dat werkt tussen Ziggo en Viaplay.
Per wanneer stopt je contract met Ziggo? Je hebt in oktober toch al opgezegd?
Het Viaplay abonnement zou al sinds 24 augustus beëindigd zijn. Ik kan niet anders oordelen dat Viaplay hun systeem na moet kijken op de opzegging vanuit Ziggo.
@Garihd Misschien werkt het bij Viaplay net als bij de meeste Streaming diensten, niet betalen is niet kunnen kijken en account blijft bestaan. Als je weer betaald kan je verder met je account en de profielen in die account en verder kijken etc
Dus dat er niks betaald wordt is toch geen indicatie?
@Tonbors1 Wellicht je rechtsbijstand verzekering inschakelen anders richting Viaplay
@Template schreef:@Garihd Misschien werkt het bij Viaplay net als bij de meeste Streaming diensten, niet betalen is niet kunnen kijken en account blijft bestaan. Als je weer betaald kan je verder met je account en de profielen in die account en verder kijken etc
Dus dat er niks betaald wordt is toch geen indicatie?
@Tonbors1 Wellicht je rechtsbijstand verzekering inschakelen anders richting Viaplay
Dat het account blijft bestaan dat weet ik. Ik heb zelfs ter voorbeeld een screenshot daarvan geplaatst in een eerder topic. Wat bij de topicstarter speelt is dat bij facturatie nog steeds Ziggo staat en hij kon ook nog steeds kijken, dus het is zelfs mogelijk dat er vanuit Ziggo betalingen worden gedaan.
Daarom dat ik schrijf dat Viaplay in hun systemen de opzegging communicatie vanuit Ziggo moeten opzoeken. En los van wat in andere topis is gedeeld zou Ziggo de daadwerkelijke opzeg communicatie op tafel moeten leggen zodat de topicstarter dit als onweerlegbaar bewijs aan Viaplay kan overhandigen.
Ja voor 24 augustus opgezegd. Zie bijlage.
of Ziggo of Viaplay loopt te kloten. Ik ga ervan uit dat het Ziggo is. Ik heb dit soort problemen al eerder gehad met andere streamingdiensten die via Ziggo waren afgesloten.
je kunt toch kijken in je systemen of er nog betaald wordt tussen beide partijen, dat zou ik denken en onderzoeken.
ik dacht ik doe nog een poging voordat ik 14 februari overstap naar KPN. Misschien worden er nog mensen wakker tijdens de overstap die het probleem oplossen.
Duidelijk op dit moment ben je dus nog steeds Ziggo klant, mogelijk dat het bij de werkelijke overstap inderdaad toch nog goed komt.
Op zich als je nog steeds kan kijken zonder kosten niet meer jouw probleem. Bij KPN kan je vanaf de aankomende veranderingen bij Viaplay enkel het maandabonnement met of zonder reclame afnemen. Het enige wat je mis kan lopen is de € 5,00 entertainment korting. Volledig toegang tot Viaplay met of zonder die aangekondigde reclame is in mijn ogen meer waard dan die entertainment voordeel.
Je hebt het netjes gedaan, ik zou zeggen laat het los en profiteer ervan zolang het kan.
Ik zelf ben van mening dat Viaplay aan hun kant de boel niet op orde heeft.
Terzijde je had geen jaarabonnement via Ziggo als je dit namelijk volledig hebt betaald hoor je toegang te houden tot het einde van die factuur periode.
Ik herken dit, een viaplay account dat sinds begin januari bij Ziggo is gestopt, maar de koppeling is er nog steeds met Ziggo als ik bij het betreffende viaplay account kijk. Geen idee waar het fout gaat, het account zal er wel een keer uitvallen. Maar blijft een vreemd iets. Vraag me af hoe zoiets werkt, Viaplay houdt een account gekoppeld, waar een ziggo klant, terecht, niet meer voor betaald. Wie betaalt het dan wel vraag je af.
@trebor66 schreef:Ik herken dit, een viaplay account dat sinds begin januari bij Ziggo is gestopt, maar de koppeling is er nog steeds met Ziggo als ik bij het betreffende viaplay account kijk. Geen idee waar het fout gaat, het account zal er wel een keer uitvallen. Maar blijft een vreemd iets. Vraag me af hoe zoiets werkt, Viaplay houdt een account gekoppeld, waar een ziggo klant, terecht, niet meer voor betaald. Wie betaalt het dan wel vraag je af.
Mogelijk neemt Viaplay dit voor lief om zo op papier meer abonnementen te hebben.
Bij mij was er een koppeling via KPN als welkomst kado dat heb ik voor het jaar om was zelf stopgezet nu staat er bij betalingsmethode niks.
het loopt ondertussen al een maand door, bizar
Heb het zelf buiten ziggo om . Wachten het maar af
Twee bijna identieke gevallen lijken toch te duiden op een onderliggend probleem mogelijk verband houdend met de andere Viaplay zaken die eerder plaatsvonden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.