Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ben al meer dan 6 uur mee bezig. Mijn Ziggo heeft geen streamingdienst vermeld. Chat met Ziggo,neen, we kunnen niet helpen. Dan bellen met Ziggo, neen, We kunnen dat niet.
Dan email naar Viaplay, neen, afgesloten via Ziggo dus Viaplay kan niets doen.
Ik zie hier op de site dat Paul, community manager, klanten wel heeft kunnen helpen, dus Paul: aub helpen, ik wil mijn Viaplay abonnement opzeggen zsm
Opgelost! Ga naar oplossing.
Niet onder Producten => Televisie, naar beneden scrollen tot ?
Is gelukt. Thanks
Wel jammer dat de Klantenservice van Ziggo de TS er niet attent op heeft gemaakt zoals @Bert dit heeft gedaan. Hoe simpel kan het zijn en hoe complex kan het worden.
Dank je Bert!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...