1
Vraag
2
Reacties
Vigdis

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Viaplay opzeggen

Ben al meer dan 6 uur mee bezig. Mijn Ziggo heeft geen streamingdienst vermeld.  Chat met Ziggo,neen, we kunnen niet helpen. Dan bellen met Ziggo, neen, We kunnen dat niet.

Dan email naar Viaplay, neen, afgesloten via Ziggo dus Viaplay kan niets doen.
Ik zie hier op de site dat Paul, community manager, klanten wel heeft kunnen helpen, dus Paul: aub helpen, ik wil mijn Viaplay abonnement opzeggen zsm

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59320Posts
  • 3983Oplossingen
  • 14779Likes

Niet onder Producten => Televisie, naar beneden scrollen tot ?

Bert_0-1660844027919.png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59320Posts
  • 3983Oplossingen
  • 14779Likes

Niet onder Producten => Televisie, naar beneden scrollen tot ?

Bert_0-1660844027919.png

Vigdis
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is gelukt. Thanks

mathijse
Expert
Expert
  • 298Posts
  • 14Oplossingen
  • 101Likes

Wel jammer dat de Klantenservice van Ziggo de TS er niet attent op heeft gemaakt zoals @Bert dit heeft gedaan. Hoe simpel kan het zijn en hoe complex kan het worden.

HCE

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je Bert!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates