leo en petra

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Viaplay opzeggen

Ik zie dat het verschillende mensen al een poos/ maanden  niet lukt om Viaplay via Ziggo op te zeggen.

Ook ons lukt het niet, verschillende browsers en apps gebruikt.

is er inmiddels al een oplossing ? want van de klantenservice wordt ik ook niet wijzer dan alleen het is doorgestuurd naar de it afdeling hopelijk kunnen ze binnen 5 dagen helpen. 

 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@leo en petra welkom hier. Sorry dat het allemaal wat taai is met het opzeggen. 

Ik zie inderdaad dat men dit gisteren naar eer en geweten is opgepakt en doorgezet. Dat proces kan ik niet versnellen, maar het komt goed. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, 

 

We hebben meerdere meldingen ontvangen dat er diverse foutmeldingen naar voren komen als je ViaPlay wilt opzeggen in Mijn Ziggo. Hier staat inmiddels een ticket voor open. Wél is er momenteel een workaround, namelijk inloggen in de Mijn Ziggo App via een 4G mobiele dataverbinding. Je krijgt dan wel de mogelijkheid om ViaPlay zonder foutmeldingen op te zeggen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@leo en petra welkom hier. Sorry dat het allemaal wat taai is met het opzeggen. 

Ik zie inderdaad dat men dit gisteren naar eer en geweten is opgepakt en doorgezet. Dat proces kan ik niet versnellen, maar het komt goed. 

smarvje79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ben ook al een maand bezig om viaplay op te zeggen , via mijn ziggo op de laptop via chrome , explorer , telefoon ziggo app , telefoon chrome browser , cookies acc , cache wissen popups toe staan niks werkt krijg elke x fout melding of gewoon wit scherm ben er wel een beetje klaar mee dat het zo moeilijk allemaal moet gaan , telefonisch kan het ook niet 

is er al een oplossing ??

 

gr marvin

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@smarvje79 Super frustrerend dat het al een maand lang niet lukt! Ik heb zojuist een opdracht aangemaakt waarmee Viaplay wordt opgezegd.

smarvje79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vincent , super bedankt heb ook al de mail gehad dat viaplay per 13 febr stopt 

 

 

Arnaud_M

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik ben al lange tijd bezig om Viaplay op te zeggen. Niets werkt. Blijf een wit scherm met een foutmelding krijgen. Is er zicht op wanneer dit opgelost is? Of wat een andere manier is om op te zeggen?

JochemF

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik zou ook graag mijn Viaplay abbonement stop zetten, maar via de normale weg (mijn ziggo/streamings diensten) werkt dit dus niet. Heb via de website en via de app geprobeerd en het wil gewoon niet laden/verbinden. Dus als ik via deze weg geholpen kan worden, dan graag.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@JochemF  schreef:

Ik zou ook graag mijn Viaplay abbonement stop zetten, maar via de normale weg (mijn ziggo/streamings diensten) werkt dit dus niet. Heb via de website en via de app geprobeerd en het wil gewoon niet laden/verbinden. Dus als ik via deze weg geholpen kan worden, dan graag.


@JochemF Heeft inmiddels zijn eigen topic: https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Viaplay-opzeggen/td-p/1129899 

@JochemF Blijf SVP in je eigen topic reageren, dat scheelt dubbel werk en mogelijke ook problemen als 2 Ziggo mensen tegelijk in het systeem gaan zitten wijzigen.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Kan hier niet beter een speciaal topic over komen, als er zoveel problemen mee zijn?

@Bert 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, 

 

We hebben meerdere meldingen ontvangen dat er diverse foutmeldingen naar voren komen als je ViaPlay wilt opzeggen in Mijn Ziggo. Hier staat inmiddels een ticket voor open. Wél is er momenteel een workaround, namelijk inloggen in de Mijn Ziggo App via een 4G mobiele dataverbinding. Je krijgt dan wel de mogelijkheid om ViaPlay zonder foutmeldingen op te zeggen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Uitgelicht topic