1
Vraag
2
Reacties
TVkraker

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Viaplay opzeggen via Ziggo

Ik probeer op de voorgeschreven wijze ons abonnement van Viaplay via Ziggo (want zo heb ik hem ook aangemaakt) op te zeggen, maar krijg steeds een wit beeld.

Ik zie dat dit probleem al veelvuldig gemeld is, maar heb nog niet de oplossing gezien.

Ik zie dat de klantenservice bellen, zoals geadviseerd, ook niet de oplossing is.

Graag lees ik wat wel de oplossing is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@TVkraker Mijn Ziggo => Producten => Televisie => helemaal naar beneden scrollen en dan Streamingsdiensten beheren.

Bekijk in context

9 Reacties 9
apelgrim

Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

met mijn mobiel app lukte het wel😀

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

TVkraker
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hallo apelgrim,

 

dat klinkt goed, maar hoe kom ik via de mobiele app bij het beheren van streamingdiensten?

kun je een stappenplannetje geven?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@TVkraker Mijn Ziggo => Producten => Televisie => helemaal naar beneden scrollen en dan Streamingsdiensten beheren.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @TVkraker , welkom op onze Community. Fijn dat onze leden je hiermee mogen helpen wanneer je er zelf niet uitkomt.
 

@Bert heeft je een heel eind op weg geholpen. Is het inmiddels gelukt om je Viaplay account op te zeggen? Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het dan gerust weten. 

TVkraker
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Meindert,

 

Ik weet niet precies wat de juiste actie was, maar ik heb én mijn PC een keer helemaal afgesloten en weer opgestart én ik heb het toen geprobeerd buiten prime time, namelijk 's ochtends om 09.45 uur. Nu is het wel gewoon via Ziggo gelukt.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @TVkraker , bedankt voor je update. Mooi dat het opzeggen is gelukt dankzij de tips die hier gegeven zijn. Mocht je in de toekomst weer de hulp van onze Community leden kunnen gebruiken, of wil je zelf helpen als raadgever, dan ben je altijd welkom hier op onze Community!

hbs

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb hier het zelfde probleem😠

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @hbs, welkom hier.

Helaas ben je niet de enige die tegen dit probleem aanloopt. We hebben meerdere meldingen ontvangen dat er diverse foutmeldingen naar voren komen als je ViaPlay wilt opzeggen in Mijn Ziggo. Hier staat inmiddels een ticket voor open. Wél is er momenteel een workaround, namelijk inloggen in de Mijn Ziggo App via een 4G mobiele dataverbinding. Je krijgt dan wel de mogelijkheid om ViaPlay zonder foutmeldingen op te zeggen. Laat je ons weten of het is gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic