Hey Mariska,
Dank je wel voor je reactie. Het is mij duidelijk. In ieder geval tevreden om te horen dat het goed gaat. Voorlopig heb ik er vertrouwen in.
Ik wil wel een kanttekening maken, het voelt wel een beetje wrang dat Ziggo wel prima in staat is om het abonnement te beëindigen maar de facturering toch een maandje uitloopt.
Hoewel de kosten niet hoog zijn is het naar mijn idee iets geks, om een klant te laten betalen dat al beëindigd is.
Zie dit niet als kritiek, gewoon een opmerking dat men niet altijd bewust is hoe het bij de klant kan overkomen.
Wellicht in de beëindigingmailbericht iets over de facturering opnemen, dan is de klant beter geïnformeerd.
Rest mijn nog om jullie te bedanken voor de beschikbaarheid van kanaal 200. Het was een fijne service. Ik weet niet wat ik het volgende seizoen ga doen. Als er een pakket komt om alleen integraal F1 te kunnen zien zal ik me weer melden. Hopenlijk ook tegen een leuke prijs. De rest van viaplay was eigenlijk voor mij niet interessant.