Dus, een pre order geplaatst voor Viaplay bij Ziggo, daar ging natuurlijk al van alles helemaal mis. Nu, als betalend abonnee de mogelijkheid om op kanaal 200 Viaplay te kijken, maar geen terugkijken/kijken vanaf begin of opname mogelijkheid... 🥱
Opgelost! Ga naar oplossing.
Formule 1 in 2022: Veelgestelde vragen over Viapla... - Ziggo Community
Kan ik ook opnemen op kanaal 200?
Via ons lineaire kanaal 200 kan niet worden opgenomen. In een live-uitzending kan je pauzeren en tot 4 uur terugspoelen. Terugkijken kan via de Viaplay app tot 48 uur.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Formule 1 in 2022: Veelgestelde vragen over Viapla... - Ziggo Community
Kan ik ook opnemen op kanaal 200?
Via ons lineaire kanaal 200 kan niet worden opgenomen. In een live-uitzending kan je pauzeren en tot 4 uur terugspoelen. Terugkijken kan via de Viaplay app tot 48 uur.
Terugkijken kan zeer beperkt* via de Viaplay app. Meer rechten dan de F1 lineair uitzenden en herhalen op kanaal 200 heeft Ziggo simpelweg niet. Het lineaire kanaal pauzeren kan wel, nog niet in de app op de Next volgens andere berichten.
* van andere sporten zoals Darts kan ik nu al geen oudere uitzendingen vinden.
We willen nu de race van vandaag gaan terugkijken. Iemand enig idee hoe????
@moniquepoos Ik zie dat het al gelukt is in een ander topic.
SVP ook hier vermelden, dan hoeft iemand niet meer te gaan zoeken naar een oplossing voor je.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.