Graag verwijs ik iedereen naar onderstaande website.
https://gostreaming.nl/jaarabonnement-viaplay-goedkoper-dan-kpn-en-ziggo/
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ben echt benieuwd of dit betekent dat Ziggo hier in mee gaat.
Een snelle rekensom hoeveel het eerste jaar dan kost:
Viaplay rechtstreeks: €99
Viaplay via Ziggo: 4 maanden voor €5 + 1 maand voor €9.99 + 7 maanden voor €13,99 = €127,92.
Daarmee is Ziggo dus €28,92 duurder in het eerste jaar. Na dat eerste jaar zijn de tarieven gelijk.
Ik neem toch aan dat Ziggo mee gaat in de aanbieding van Viaplay voor het eerste jaar. Anders zouden ze zelf geld verdienen, door het duurder aan te bieden dan het eerste jaar rechtstreeks via Viaplay kost. Kan volgens mij nooit de bedoeling zijn. Als er geen wijziging komt in de prijsstelling van Ziggo, ga ik het in elk geval rechtstreeks afsluiten via Viaplay.
Dit moet toch punt van discussie zijn / worden bij Ziggo nu de werkelijke kosten van Viaplay bekend zijn?
Mijn advies is, als je toch Viaplay wilt kijken, om direct bij Viaplay af te sluiten.
(LET OP! aanbieding Viaplay 99,- voor een jaar geldt tot en met 28 februari)
Je kan gewoon inloggen op de Viaplay App van de Next mediabox.
Lees hier
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.