1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Gentleman024

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay bestellen

Ik probeer Viaplay te bestellen op mijn account 

Echter als ik klik op Viaplay activeren krijg ik een foutmelding, familielid met een Ziggo account kan op dezelfde manier wel bestellen. 

Hoe kan ik dit fixen? Ziggo account zelf is deze week geactiveerd, vandaag alles aangesloten en internet en tv werkt ook al in de woning. Viaplay bestellen/activeren lukt dus niet, via telefoon kunnen ze me niet helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gentleman024
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb viaplay niet meer nodig.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes

Hoi @Gentleman024 
Ik begrijp uit je verhaal dat je net een Ziggo account hebt en dat je vandaag bent aangesloten. Het duurt meestal 24 uur voor je account volledig bij Ziggo is geactiveerd en zichtbaar is voor alle administratie. Ik denk dat je daarom nog niets ziet over ViaPlay en dat je daarom nog niet kan activeren. Nu hoop ik dat iemand van Ziggo met je mee kan kijken of ik daar gelijk in heb en of dat ook het probleem is. Zodra ze je bericht hebben gezien dan komen ze langs om je antwoord te geven. Dit kan misschien even duren, heb wel geduld. 

Nog even ter info, iedereen, ook mensen van buiten Ziggo en van over de hele wereld (als ze hier op de community inloggen), kan je bericht lezen. Het is daarom niet verstandig om privé gegevens te plaatsen zoals je klantnummer of bank gegevens of andere dingen. Ik heb een melding geplaatst om te vragen of ze het willen verwijderen. Je kan het zelf ook nog doen, als je binnen 1 uur terug online bent, dan kan je je bericht zelf nog wijzigen 🙂

Gentleman024
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ah ik heb het gewijzigd, weet wel dat dit openbaar is maar maakte meer de afweging of klantnummer erg zou zijn om te delen. Maar goed punt.

Die 24 uur zou dan inderdaad kunnen, in dat geval moet ik nog een aantal uurtjes geduld hebben hopelijk lukt het daarna. Thanks in elk geval 🙂

Gentleman024
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb viaplay niet meer nodig.