Heb ik speciaal voor de wedstrijd Liverpool-MU Viaplay genomen, kan ik het niet activeren. Hij pakt mijn wachtwoord niet, moet een code invullen bij activeren, maar krijg de site niet waarop dat moet. WAARDELOOS!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier hetzelfde probleem. Bij Ziggo zie ik dat ik moet activeren en als ik dan naar de link doorklik voor Viaplay blijkt mijn account gewoon geactiveerd te zijn. Rara....
@LisavdGeest heb jij dat bij viaplay rechtstreeks afgesloten of via tussenkomst van ziggo?
He Jakkes @LisavdGeest en @Marika G. wat een teleurstelling moet dit zijn! Denk je even heerlijk een avondje sport te kunnen kijken, krijg je zo'n akelige melding. Goed dat je ons dit laat weten hier op de Ziggo Community, welkom!
@Marika G. ik zie dat jij inderdaad al geregistreerd hebt, kun jij eens met de bestaande inlog gegevens die je al hebt inloggen bij Viaplay en kijken of je dan ook een melding krijgt en zo ja welke?
@LisavdGeest ook jou helpen we natuurlijk graag verder, kun je nog antwoord geven op de vraag die puppie heeft gesteld, dan weten we even wat meer en gaan we op onderzoek uit. Zet ook je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel, dan kunnen we eventueel je gegevens er bij pakken.
Hoi Judith
Ik heb bij Viaplay geen enkele melding openstaan. Ik kan daar gewoon kijken, bij Ziggo blijft erbij staan dat ik moet activeren.
Bedankt voor de informatie @Marika G. Gelukkig kun je bij Viaplay gewoon kijken. Waar blijft bij ons deze melding precies staan?
Bij mijn streamingsdiensten Ziggo en dan Viaplay
Bij Ziggo
De activatie was niet goed gegaan. Er zat een fout bij Ziggo. Nu werkt het wel. Helaas de wedstrijd niet kunnen zien, maar er komen gelukkig nog wel wat mooie wedstrijden aan.
Hi @LisavdGeest,
Balen dat de activatie niet helemaal goed was verlopen, maar het siert je enorm hoe je het positief weet om te draaien 🙂 Geniet van de komende wedstrijden.
@Marika G. ik vroeg mij bij jou af of je dan via Viaplay rechtstreeks het abonnement hebt afgenomen? Want dan heb je de verklaring ook al waarom het bij ons blijft staan dat je moet actveren.
Hoi
Ik heb het jaren geleden bij Viaplay afgenomen en al die tijd was het ook geactiveerd bij Ziggo. Na de mail waarin bleek dat er iets fout was gegaan, heb ik de instructie gevolgd en dat ging in principe ook goed. Ik zie nu alleen dat die activatie vraag open blijft staan en als ik dan op de link klik die mij naar Viaplay leidt dan verteld Viaplay op de site dat ik dit allang geactiveerd heb.
Dank je wel voor je snelle reactie, @Marika G. Dan denk ik dat je ook betaald rechtstreeks via Viaplay en hoef je het niet nogmaals te activeren via Mijn Ziggo. Dan zou ik het persoonlijk lekker zo laten 😉
Ok, dankjewel 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.