1
Vraag
2
Reacties
Sanne5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay activeren in mijn ziggo

Via de mijn ziggo probeer ik viaplay te activeren. Heb dit zowel in de app als in de browser geprobeerd. Alleen krijg elke keer een melding met: Er ging iets mis, probeer het opnieuw. Is er nog een andere manier op dit te kunnen activeren?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 798Posts
  • 116Oplossingen
  • 207Likes

Goedemiddag @Sanne5 , fijn dat je onze Community hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. Hier helpen wij je graag mee.
Zo te zien stond je account nog niet geactiveerd waardoor je tegen dit probleem kon aanlopen. Dan werken de achterliggende systemen ook niet mee.
Ik heb je account gelijk administratief geactiveerd voor je. Morgen kun je deze stappen opnieuw doorlopen en dan zal de aanmelding wel lukken 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18176Posts
  • 818Oplossingen
  • 4845Likes

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker zei kunnen je hier mee verder helpen.

 

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 798Posts
  • 116Oplossingen
  • 207Likes

Goedemiddag @Sanne5 , fijn dat je onze Community hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. Hier helpen wij je graag mee.
Zo te zien stond je account nog niet geactiveerd waardoor je tegen dit probleem kon aanlopen. Dan werken de achterliggende systemen ook niet mee.
Ik heb je account gelijk administratief geactiveerd voor je. Morgen kun je deze stappen opnieuw doorlopen en dan zal de aanmelding wel lukken 🙂 

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1983Posts
  • 75Oplossingen
  • 912Likes

Beste @Sanne5 

Meestal zijn mensen natuurlijk blij als een probleem is opgelost en dat alles weer lekker loopt, maar vergeten dan in hun enthousiasme om even terug te koppelen aan de mensen die geholpen hebben met een mogelijk oplossing. Als je het topic afvinkt als oplossing, dan weten anderen of hun acties hebben geholpen en dat is altijd leuk om te weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates