Vraag
Reacties
Oplossing
ankejanse
Level 1

Viaplay abonnement

Ik wil mijn viaplay abonnement omzetten naar een jaarabonnement. Hoe kan ik dit doen?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple
Level 16

Een jaarabonnement kan alleen aangevraagd worden bij Viaplay zelf. Ziggo heeft alleen een maandabonnement op Viaplay. Het kan dus niet 'omgezet' worden naar een jaarabonnement via Ziggo. 

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Pineapple
Level 16

Een jaarabonnement kan alleen aangevraagd worden bij Viaplay zelf. Ziggo heeft alleen een maandabonnement op Viaplay. Het kan dus niet 'omgezet' worden naar een jaarabonnement via Ziggo. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Zeg Ziggo op en neem als de einddatum is bereikt bij Ziggo, maar zeker voor 28/02/2023 een abonnement bij Viaplay zelf.

 

Ter informatie, als je nu 12 maanden Viaplay wil nemen voor de Formule1.

De prijs bij Ziggo en Viaplay gaat € 15,99 worden vanaf maart.

 

12 maanden € 15,99 = € 191,88 met kanaal 200 alleen tot 1 juni 2023, via Ziggo te bestellen.

 

12 maanden € 10,49 = € 125,88 - € 66,00 goedkoper, een hele jaar Viaplay, geen kanaal 200, via Viaplay te bestellen, actie tot 28/02/2023https://viaplay.com/nl-nl/ 

 

Bert_0-1675522390545.png

 

 

0 Kudos
Do123
Level 4

Als je een jaarabonnement via viaplay neemt, kun je dan wel gewoon gebruik maken van de viaplay app op de next mini?

0 Kudos
Gerard001
Level 4

Nee dat kan niet.

0 Kudos
AoxoMoxoA
Level 17

@Do123 

Ja, dat kan, net als de Viaplay-apps op andere platforms. Kwestie van aanmelden met je account.

Alleen geen kanaal 200, die overigens binnenkort toch gaat vervallen.

Do123
Level 4

Altijd prettig twee tegenovergestelde antwoorden 🙂 Heb je zelf ook op deze manier viaplay?

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Do123  schreef:

Altijd prettig twee tegenovergestelde antwoorden 🙂 Heb je zelf ook op deze manier viaplay?


Het antwoord van @Gerard001 is onjuist, dat kan gewoon, net zoals bij de andere apps.

Alleen kanaal 200 is, zoals ook al aangegeven, dan niet beschikbaar.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Do123 Ik heb Viaplay via Ziggo vorig jaar al opgezegd en heb inmiddels via Viaplay een nieuw jaarabonnement genomen en kan sinds het nieuwe jaarabonnement via de Next met de Viaplay app kijken.

Meld je aan en log in met je eerder gebruikte login gegevens.

Ik gebruik dezelfde inlog en wachtwoord als eerder via Ziggo en al mijn gegevens en verder kijken series en movies waren nog aanwezig.

Do123
Level 4

Ah okee...dank je wel