1
Vraag
2
Reacties
Ries72

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay: Kosten en voordeel

Ik heb een vraag over viaplay, als je direct bij viaplay een abbonement neemt kost je dat 100 euro voor het eerste jaar, best veel geld maar gelukkig heeft ziggo  een geweldige aanbieding, eerste vier maanden voor de helft en tot 1 augustus voor 10 euro en daarna 14 euro per maand

ik betaald dus (als ik start op 1 maart)

4 X 7 euro 

2 X 10 euro 

6 X 14 euro

dan betaal ik voor het eerste jaar 132 euro, nu is mijn vraag, wat is het voordeel?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hi,
Eerste 4 maanden is 20,- euro
1 maand kost je 9,99 euro
Daarna betaal je 13,99 euro (aanvullend tot 1 jr = 97,93 euro (7maanden))

Totaal is dit 127,92 en je hebt dan gelijk dat je meer moet betalen dan wanneer je dit via ViaPlay neemt. Maar het voordeel van dit abonnement is dat je, als je het alleen voor F1 doet, je abonnement bij Ziggo, elke maand kan opzeggen. Ik weet niet tot hoe lang het duurt, maar je zou dan eventueel kunnen stoppen. 

Daarnaast het voordeel dat je via een TV kanaal bij Ziggo kan kijken, maar ook via Mediabox Next met een app. Bij ViaPlay kan het alleen via een app, streamen naar je TV of een smart TV, Apple TV of via een Android stick (Google of Android). Dus het is makkelijker via Ziggo om via een TV kanaal te kijken. Is dit voor jou niet belangrijk, neem dan een abonnement bij ViaPlay ☺️😉

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Voordat je een topic start, is het goed gebruik even te zoeken.

 

Zoeken - Ziggo Community

Kosten ViaPlay - Ziggo Community

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het werkelijke voordeel is dat wie dit via Ziggo afneemt 4 maanden kijkt voor de prijs van twee maanden. Geen idee waar die 4 keer 7 op is gebaseerd Ziggo adverteerde met 4 maanden voor 20 euro. Of beter gezegd 50% korting gebaseerd op € 9,99

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

4 X 5 mrt apr mei juni

1 X 10 juli

4 X 14 aug sept okt nov

=====

Grofweg 86 euro als je alleen van maart tot en met november Formule 1 kijkt.

Per maand opzegbaar.

Ries72
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja 86 voor 9 maanden

voor een jaar komt er dan 3X 14 bij

dus vroeg ik me af wat het voordeel is via ziggo, heb je dan meer mogelijkheden?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Persoonlijk zou ik gewoon wachten tot 1 á 2 week voor 20 maart, voordat ik e.e.a. bestel of pre-order.

Misschien is Ziggo dan uitgespeeld met haar spelletjes en zijn dan de ( bewuste ? ) onduidelijkheden hopelijk ook glad gestreken of zijn alle addertjes onder Ziggo's F1 gras bekend.

Tot nu toe, heeft Ziggo zo vaak ( stiekem ? ) haar teksten op de betreffende webpagina's aangepast, zonder daarvan melding te maken ( b.v. met een "Update 01/01/1977" ), dat men ze dagelijks moet lezen wil men up-to-date blijven. Grote kans, dat de 'aanbieding' die Ziggo dán heeft én welke regels er dan gelden, anders zijn dan u nu bij Ziggo kan lezen.

Blijkbaar vindt Ziggo het leuk, om tijdens deze F1 campagne, steeds de regels stiekem aan te passen en dus wacht ik nog wel een dikke maand, voordat ik beslis of ik een pre-order doe of toch rechtstreeks naar ViaPlay ga.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Ries72  schreef:

Ja 86 voor 9 maanden

voor een jaar komt er dan 3X 14 bij

dus vroeg ik me af wat het voordeel is via ziggo, heb je dan meer mogelijkheden?


Nee, of hooguit het tv kanaal 200 puur en alleen voor live beeld van de F1 weekeinden, buiten de weekeinden herhalingen. Is dat een meerwaarde? Zeker niet als dat kanaal echt per 1 augustus stopt.

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hi,
Eerste 4 maanden is 20,- euro
1 maand kost je 9,99 euro
Daarna betaal je 13,99 euro (aanvullend tot 1 jr = 97,93 euro (7maanden))

Totaal is dit 127,92 en je hebt dan gelijk dat je meer moet betalen dan wanneer je dit via ViaPlay neemt. Maar het voordeel van dit abonnement is dat je, als je het alleen voor F1 doet, je abonnement bij Ziggo, elke maand kan opzeggen. Ik weet niet tot hoe lang het duurt, maar je zou dan eventueel kunnen stoppen. 

Daarnaast het voordeel dat je via een TV kanaal bij Ziggo kan kijken, maar ook via Mediabox Next met een app. Bij ViaPlay kan het alleen via een app, streamen naar je TV of een smart TV, Apple TV of via een Android stick (Google of Android). Dus het is makkelijker via Ziggo om via een TV kanaal te kijken. Is dit voor jou niet belangrijk, neem dan een abonnement bij ViaPlay ☺️😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic